Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

Forza AZ

Well-known member
Dat moet hij niet, hij heeft er zelf voor gekozen.
Hoezo zelf gekozen? Er is een proces tegen hem aangespannen terwijl hij niets verkeerd gedaan heeft. Logisch dat hij het er niet bij laat zitten als hij schuldig wordt bevonden aan iets wat hij niet gedaan heeft.
 

zwammy

Well-known member
Hij had het als woordkunstenaar moeten zeggen, had hij ze ook nog dood mogen trappen.

Een politicus in Nederland woont hier al 17 jaar in een bunker en hier vallen ze over het woordje minder. Het is alsof er bij een leraar zijn hoofd word afgesneden en het toch een beetje zijn eigen schuld was.
 

SanMark.

Well-known member
Het ligt er natuurlijk aan , aan welke kant je staat of het je eigen schuld is. Staan ze bij Jetten aan de deur met een fruitschaal en vlees pakket spreekt heel de politiek er schande van. Maar Wilders moet 24/7 worden beveiligd en daar hoor je niemand over.
 

zwammy

Well-known member
Jawel, dat het schande is dat wij het moeten betalen. Verder zal het me om het even zijn. Er blijkt een Turk gestopt te zijn met de islam en bedreigt te worden, krijgt ook an bescherming. Allemaal heel normaal tegenwoordig blijkbaar om bedreigt te worden
 

Maasveld

Well-known member
Hoezo zelf gekozen? Er is een proces tegen hem aangespannen terwijl hij niets verkeerd gedaan heeft. Logisch dat hij het er niet bij laat zitten als hij schuldig wordt bevonden aan iets wat hij niet gedaan heeft.
Hij is inderdaad helemaaaaaaal niet zo dat hij dit doet om politiek gewin.
 

zwammy

Well-known member
Zo, eigenlijk wil Wilders hetzelfde doen als Japan doet. Maar daar moeten ze een hoop zooi bijhalen die helemaal niet relevant is. Alleen Nederlanders stemrecht, hoe is dat in andere landen?
 

ALenstra

Well-known member
Volgens mij is het in de meeste landen zo dat je mag stemmen als je een paspoort van dat land hebt.
 
Bovenaan