gevegt
Well-known member
Je komt gvd niet naar Dalfsen, ik sla je dan onmiddellijk weer terug!Wie heeft het over een ander land ?
Je komt gvd niet naar Dalfsen, ik sla je dan onmiddellijk weer terug!Wie heeft het over een ander land ?
Dan zal jij je broer erbij moeten halen.Je komt gvd niet naar Dalfsen, ik sla je dan onmiddellijk weer terug!
Haha, echt niet. Dat doe ik nog steeds met 1 arm op mijn rug. Hopelijk wel na een potje biljart natuurlijk.Dan zal jij je broer erbij moeten halen.
Ik ook!Tegen zoveel onzin kan ik niet op.
Ik ga naar bed.
Hoezo zelf gekozen? Er is een proces tegen hem aangespannen terwijl hij niets verkeerd gedaan heeft. Logisch dat hij het er niet bij laat zitten als hij schuldig wordt bevonden aan iets wat hij niet gedaan heeft.Dat moet hij niet, hij heeft er zelf voor gekozen.
Hij is inderdaad helemaaaaaaal niet zo dat hij dit doet om politiek gewin.Hoezo zelf gekozen? Er is een proces tegen hem aangespannen terwijl hij niets verkeerd gedaan heeft. Logisch dat hij het er niet bij laat zitten als hij schuldig wordt bevonden aan iets wat hij niet gedaan heeft.
Stemmen met een dubbel paspoort.
Goede zaak.Islambestrijder Geert Wilders (PVV) wil moslims grondrechten afnemen
PVV-leider Geert Wilders wil moskeeën en islamitische scholen sluiten en de Koran verbieden. Burgers met een dubbele nationaliteit mogen niet langer stemmen en verkozen worden. Hiermee ontzegt hij honderdduizenden mensen een aantal belangrijke grondrechten. Wilders staat politiek buitenspel...www.nu.nl