Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

gevegt

Well-known member
Koning is een slappe klootzak. Als je prive verwensingen nodig hebben om je punt tegenover Baudet te maken ben je toch echt wel een hele kansloze gast.

Daarom ook hilarisch dat dit Baudet gewoon extra sympathiestemmen op gaat leveren. Dat tekent zich overal op social media heel duidelijk af.
Dat vond ik nogal meevallen. Hij noemde slechts een paar feitjes op.
 

Mario

Well-known member
Dat is toch heel wat anders dan volslagen humorloos iemand aanvallen op zijn privéleven?

Ik moet ook niks van Baudet hebben maar die Koning mag wat mij betreft direct uit zijn vak gezet worden, als dat had gekund.
Ik had nog nooit van die gast gehoord, dat je hem als RTL dan zo'n podium geeft. Hij zal nu vast een harde plasser hebben, en zichzelf heel stoer vinden :unsure:
 

Batigoal

Well-known member
Dat vond ik nogal meevallen. Hij noemde slechts een paar feitjes op.

Ik zag net een fragmentje van Baudet op een partijcongres van een tijdje geleden waarin hij vond dat je mensen altijd moet kunnen ridiculiseren. Dus ik neem aan dat hij er zelf geen problemen mee heeft het gisteravond.

Voor Baudet is dit koren op de molen. Die krijgt hierdoor alleen maar meer munitie in zijn kruistocht jegens 'de MSM'...
Ik vraag me altijd ook af wat men denkt te bereiken hiermee: zouden ze nou echt geloven dat er hierdoor FVD-stemmers ineens weglopen van de FVD? Tuurlijk niet. Dat bereik je alleen maar door Baudet scherp te interviewen en hem uit te laten praten, want dan wordt pas duidelijk wat een onzin de beste man vertelt. Niet door hem om de 2 woorden in de reden te vallen.
Hetzelfde met Wilders.

Ik denk niet dat die kiezers na een andere insteek van de uitzending van gisteravond opeens de media zouden omarmen.
 

Batigoal

Well-known member
Nee, zeker niet. Maar nu geef je ze juist wel de munitie.

Tsja, ik weet niet of dat erg is. Sowieso vind ik het op één hoop gooien van verschillende media altijd best raar. Alsof Jinek iets te maken heeft met de NPO of met dagkranten.
 

erka

Well-known member
Ik zag net een fragmentje van Baudet op een partijcongres van een tijdje geleden waarin hij vond dat je mensen altijd moet kunnen ridiculiseren. Dus ik neem aan dat hij er zelf geen problemen mee heeft het gisteravond.

Heb je ook even verder gekeken? Er kwam een interessant stukje achteraan over de dunne grens tussen cabaret en karaktermoord.

Eigenlijk maakt het me weinig uit hoe dit uitpakt voor Baudet. Ik was vooral verbaasd dat die Koning zichzelf cabaretier noemt. Begreep ook dat hij al eens een volslagen mislukte oudjaarsconference heeft gehouden. Dat snap ik nu wel.
 

Maasveld

Well-known member
Ik zag net een fragmentje van Baudet op een partijcongres van een tijdje geleden waarin hij vond dat je mensen altijd moet kunnen ridiculiseren. Dus ik neem aan dat hij er zelf geen problemen mee heeft het gisteravond.
Natuurlijk vind ie het niet erg. Door weg te lopen heeft echter vrijwel niemand het meer over zijn matige optreden gisteren. Politiek gezien een uitstekende zet.
 

Abubakari

Well-known member
Thierry Baudet is toch gewoon de politieke clown die ze uitnodigen omdat ie altijd zulke gekke dingen zegt en doet, goed voor de kijkcijfers.

Voor het selecte groepje wappies, tokkies en neo app fascisten wat op die narcistische superonzinspreader stemt doet het er niet toe, de weldenkende mens zal toch niet op hem stemmen.
En Baudet stapt om de haverklap op, laatst bij Emma Wortelboer ook. Much ado about a nothing.
 

Maasveld

Well-known member
Normaal gesproken vallen de deugmensen over elkaar heen om 'whataboutism' te roepen als FVD/PVV wappies beginnen met 'ja maar hullie.' Nu vallen de deugmensen over elkaar heen met het roepen van 'ja maar Baudet.' Uiteindelijk verschillen we allemaal niet zoveel van elkaar.
 

Janssen

Well-known member
Tegen beter weten in keek ik de herhaling van Kieswat met Tim Hofman. Wat een gênante “links lief, rechts stout” vertoning was dat.
 

Janssen

Well-known member
Normaal gesproken vallen de deugmensen over elkaar heen om 'whataboutism' te roepen als FVD/PVV wappies beginnen met 'ja maar hullie.' Nu vallen de deugmensen over elkaar heen met het roepen van 'ja maar Baudet.' Uiteindelijk verschillen we allemaal niet zoveel van elkaar.

Het zijn kortom zware tijden voor de enige normale groep mensen, die in het midden;)
 
Bovenaan