gevegt
Well-known member
Ja.Noem je dit cabaret ?
Ja.Noem je dit cabaret ?
Dan vind ik het prima dat er geen cent meer naar toe gaat, laten zulke mensen zichzelf aub bedruipen.
Geen idee of hij dit tijdens, of voor de uitzending heeft geschreven maar het het gaf wel goed weer hoe hij er over dacht.Als dit het niveau moet zijn zou ik er ook geen euro insteken.
Hiddema is het met je eens:Walgelijk hoe dat linkse RTL die Baudet loopt te framen.
In de herhaling vond ik die kibbelende viswijven aan het begin ook heel hinderlijk. Dat gesprek van Baudet met Azarkan was wel oke. Maar die Martijn Koning, manmanman. Ik wist niet dat er nog iemand minder grappig is dan Dolf Jansen.
Deze Martijn Koning heeft de humor van een dode garnaal in een mestbassin.
Conclusie: ik hoef dus niet terug te kijken, want ik had allang door dat Martijn Koning niet grappig is en Baudet zwaar gestoord.Legendarische uitzending. Die Baudet is volkomen gestoord en die cabaretier aan het einde van de uitzending is de hele week nog niet grappig geweest, zo ook gisteravond niet maar dan nog, hij liet zich wel kennen.
Nee inderdaad. Fortuyn wordt nu door de media op handen gedragen ('Fortuyn viel wel mee en had goede ideeën'). 20 jaar terug deugde er niks van hem en werd hij weggezet als fascist.Heel bizar dat je een vermeende racist waar trouwens nog steeds geen bewijzen van zijn maar dit terzijde zo zwaar racistisch en antisemitisch kan aanspreken. Maar goed, ze hebben niet veel geleerd van het debacle met Pim.
Voor Baudet is dit koren op de molen. Die krijgt hierdoor alleen maar meer munitie in zijn kruistocht jegens 'de MSM'...Ik ben er nog niet helemaal over uit wie er nou slechter uit kwam gisteravond. Baudet of die Koning. Ik neig naar die laatste. En dat zegt genoeg. Wat een wanvertoning joh.
Ik ben er nog niet helemaal over uit wie er nou slechter uit kwam gisteravond. Baudet of die Koning. Ik neig naar die laatste. En dat zegt genoeg. Wat een wanvertoning joh.
Denk is niet mijn partij, maar vind die Azarkan wel een goede politicus.
Voor Baudet is dit koren op de molen. Die krijgt hierdoor alleen maar meer munitie in zijn kruistocht jegens 'de MSM'...
Ik vraag me altijd ook af wat men denkt te bereiken hiermee: zouden ze nou echt geloven dat er hierdoor FVD-stemmers ineens weglopen van de FVD? Tuurlijk niet. Dat bereik je alleen maar door Baudet scherp te interviewen en hem uit te laten praten, want dan wordt pas duidelijk wat een onzin de beste man vertelt. Niet door hem om de 2 woorden in de reden te vallen.
Hetzelfde met Wilders.