Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

SanMark.

Well-known member
Ik dacht dat het met zo'n komiek altijd met een kwinkslag zou moeten zijn, en dat beide kanten wat aan de beurt moesten komen.
 

gevegt

Well-known member
Als dit het niveau moet zijn zou ik er ook geen euro insteken.
Geen idee of hij dit tijdens, of voor de uitzending heeft geschreven maar het het gaf wel goed weer hoe hij er over dacht.
Ik kon er niet om lachen en vond hem depressief over komen.
Misschien was hij dat ook wel na deze legendarische uitzending.
 

SanMark.

Well-known member
Hopelijk springt hij van een brug.

Dit kan hij makkelijk van te voren geschreven hebben. Nu nog een afscheidsbriefje en opgeruimd staat netjes.
 

erka

Well-known member
Ik heb het net teruggezien.
Wat een ontiegelijk slechte cabaretier zeg. Eerder een begrafenisondernemer.

Snap Baudet wel.
 

Joost

Well-known member
Baudet framede vooral zichzelf in een verder heel interessante uitzending met een plottwist op het eind die ik niet meer had zien aankomen.
 

erka

Well-known member
In de herhaling vond ik die kibbelende viswijven aan het begin ook heel hinderlijk. Dat gesprek van Baudet met Azarkan was wel oke. Maar die Martijn Koning, manmanman. Ik wist niet dat er nog iemand minder grappig is dan Dolf Jansen.

Deze Martijn Koning heeft de humor van een dode garnaal in een mestbassin.
 

zwammy

Well-known member
Heel bizar dat je een vermeende racist waar trouwens nog steeds geen bewijzen van zijn maar dit terzijde zo zwaar racistisch en antisemitisch kan aanspreken. Maar goed, ze hebben niet veel geleerd van het debacle met Pim.
 

Eef de Kip

Well-known member
Legendarische uitzending. Die Baudet is volkomen gestoord en die cabaretier aan het einde van de uitzending is de hele week nog niet grappig geweest, zo ook gisteravond niet maar dan nog, hij liet zich wel kennen.
 

De Wolf

Well-known member
In de herhaling vond ik die kibbelende viswijven aan het begin ook heel hinderlijk. Dat gesprek van Baudet met Azarkan was wel oke. Maar die Martijn Koning, manmanman. Ik wist niet dat er nog iemand minder grappig is dan Dolf Jansen.

Deze Martijn Koning heeft de humor van een dode garnaal in een mestbassin.

Soundos?
 

JMD

Well-known member
Legendarische uitzending. Die Baudet is volkomen gestoord en die cabaretier aan het einde van de uitzending is de hele week nog niet grappig geweest, zo ook gisteravond niet maar dan nog, hij liet zich wel kennen.
Conclusie: ik hoef dus niet terug te kijken, want ik had allang door dat Martijn Koning niet grappig is en Baudet zwaar gestoord.
 

JMD

Well-known member
Heel bizar dat je een vermeende racist waar trouwens nog steeds geen bewijzen van zijn maar dit terzijde zo zwaar racistisch en antisemitisch kan aanspreken. Maar goed, ze hebben niet veel geleerd van het debacle met Pim.
Nee inderdaad. Fortuyn wordt nu door de media op handen gedragen ('Fortuyn viel wel mee en had goede ideeën'). 20 jaar terug deugde er niks van hem en werd hij weggezet als fascist.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben er nog niet helemaal over uit wie er nou slechter uit kwam gisteravond. Baudet of die Koning. Ik neig naar die laatste. En dat zegt genoeg. Wat een wanvertoning joh.
 

JMD

Well-known member
Ik ben er nog niet helemaal over uit wie er nou slechter uit kwam gisteravond. Baudet of die Koning. Ik neig naar die laatste. En dat zegt genoeg. Wat een wanvertoning joh.
Voor Baudet is dit koren op de molen. Die krijgt hierdoor alleen maar meer munitie in zijn kruistocht jegens 'de MSM'...
Ik vraag me altijd ook af wat men denkt te bereiken hiermee: zouden ze nou echt geloven dat er hierdoor FVD-stemmers ineens weglopen van de FVD? Tuurlijk niet. Dat bereik je alleen maar door Baudet scherp te interviewen en hem uit te laten praten, want dan wordt pas duidelijk wat een onzin de beste man vertelt. Niet door hem om de 2 woorden in de reden te vallen.
Hetzelfde met Wilders.
 

De Wolf

Well-known member
Ik ben er nog niet helemaal over uit wie er nou slechter uit kwam gisteravond. Baudet of die Koning. Ik neig naar die laatste. En dat zegt genoeg. Wat een wanvertoning joh.

Ik heb het niet gezien omdat ik de tv uitzet om Baudet maar niet te horen (staat hij nu gvd hier op het plein te schreeuwen)

Om nu het verhaal van die app groep er weer bij te halen vind ik ook onzinnig. Rechts trekt eenmaal dat volk aan en als politicus kan je alleen maar roepen dat je daar niet achter staat.
 

De Wolf

Well-known member
Denk is niet mijn partij, maar vind die Azarkan wel een goede politicus.

Ik heb de laatste tijd ook wel debatten gevolgd en Klaver en Azarkan vindt ik het beste uitkomen. Het is dat ik mij niet helemaal kan vinden met de standpunten van Groen Links anders had ik ook wel Klaver gestemd.
 

Janssen

Well-known member
Voor Baudet is dit koren op de molen. Die krijgt hierdoor alleen maar meer munitie in zijn kruistocht jegens 'de MSM'...
Ik vraag me altijd ook af wat men denkt te bereiken hiermee: zouden ze nou echt geloven dat er hierdoor FVD-stemmers ineens weglopen van de FVD? Tuurlijk niet. Dat bereik je alleen maar door Baudet scherp te interviewen en hem uit te laten praten, want dan wordt pas duidelijk wat een onzin de beste man vertelt. Niet door hem om de 2 woorden in de reden te vallen.
Hetzelfde met Wilders.

Het vervelende is inderdaad vooral dat Baudet de volledige uitzending totaal afging maar dankzij Koning toch weer als slachtoffer uit het geheel kwam. Althans voor zijn achterban.
 
Bovenaan