Ik heb de laatste tijd ook wel debatten gevolgd en Klaver en Azarkan vindt ik het beste uitkomen. Het is dat ik mij niet helemaal kan vinden met de standpunten van Groen Links anders had ik ook wel Klaver gestemd.
Nou ja, tot die wanvertoning met de Koning was Baudet toch als een volslagen idioot bezig? Daar doet dat gedoe met de Koning mi niets aan af.Ik ben er nog niet helemaal over uit wie er nou slechter uit kwam gisteravond. Baudet of die Koning. Ik neig naar die laatste. En dat zegt genoeg. Wat een wanvertoning joh.
Hier nog 1, net als vd Staaij, echt zo'n keurige fatsoenlijke man maar met die partij heb ik ook helemaal niets.Denk is niet mijn partij, maar vind die Azarkan wel een goede politicus.
VAR Vaak DroevigNoemen we die de Partij Voor Voetbalfans. Oh nee. Supporters Partij? Hmm.
Ik ben pas ingevallen bij het discriminatie verhaal van dat gezin maar dat vond ik nog wel meevallen vanaf dat punt dan.Nou ja, tot die wanvertoning met de Koning was Baudet toch als een volslagen idioot bezig? Daar doet dat gedoe met de Koning mi niets aan af.
En nee, ik vond het ook bizar slecht wat de Koning deed.
Al met al zit er dus niks anders op dan dat we met dit bonte gezelfschap zelf maar een partij oprichten.
Noemen we die de Partij Voor Voetbalfans. Oh nee. Supporters Partij? Hmm.
Dat vond ik ook al niet bijster sterk maar daarvoor vond ik 'm echt hilarisch. Hiddema die in een interview iets vertelde en dat ontkende Baudet gewoon en nog wel wat dingen nou ja, ik vind 'm gewoon niet sporen.Ik ben pas ingevallen bij het discriminatie verhaal van dat gezin maar dat vond ik nog wel meevallen vanaf dat punt dan.
PVDA, Partij voor de Ajacieden, als je ziet wat Ajax qua Europees coefficient voor de rest van Nederland doet, socialer kan toch niet?Al met al zit er dus niks anders op dan dat we met dit bonte gezelfschap zelf maar een partij oprichten.
Noemen we die de Partij Voor Voetbalfans. Oh nee. Supporters Partij? Hmm.
Van de week bij WNL waar hij het journaal aankondigde met "en dan nu naar het fakenews van de NPO", achteraf deed hij toen gewoon wat de Koning gisteravond deed.
Gisteravond liet hij geen spaan heel van Baudet.Even over Azarkan, he. Die vinden jullie dus fatsoenlijk en welbespraakt? Misschien eens wat langer volgen. Zijn lontje is nog korter dan die van een nitraatbom op oudjaarsavond.
Het lijkt me interessant om het hele interview met Hiddema te zien.Dat vond ik ook al niet bijster sterk maar daarvoor vond ik 'm echt hilarisch. Hiddema die in een interview iets vertelde en dat ontkende Baudet gewoon en nog wel wat dingen nou ja, ik vind 'm gewoon niet sporen.
Van de week bij WNL waar hij het journaal aankondigde met "en dan nu naar het fakenews van de NPO", achteraf deed hij toen gewoon wat de Koning gisteravond deed.
Gisteravond liet hij geen spaan heel van Baudet.
Gisteravond liet hij geen spaan heel van Baudet.
Koning was niet goed, maar die ophef slaat ook wel een beetje veel door.
Klopt, ik doelde eigenlijk meer op het "kapen" van een uitzending door zonder overleg iets te roepen.Dat is toch heel wat anders dan volslagen humorloos iemand aanvallen op zijn privéleven?