Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

Hankie

Well-known member
Ik heb het nog even terug zitten kijken, want deze ouwe lul was in slaap gevallen. Tuurlijk wat onsmakelijke woorden, maar heel schokkend was het toch ook weer niet. Dat Baudet tijdens de volledige uitzending afging was wel een lust voor het oog.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb de laatste tijd ook wel debatten gevolgd en Klaver en Azarkan vindt ik het beste uitkomen. Het is dat ik mij niet helemaal kan vinden met de standpunten van Groen Links anders had ik ook wel Klaver gestemd.

Misschien moet je even nieuwsuur terugkijken.
 

Janssen

Well-known member
Haha, check dan ook meteen Marcel van Roosmalen over Klaver.

Jammer wel dat al die stemmen die GL kwijtraak voor een groot deel naar BIJ1 zullen gaan. Die moet je kost wat kost buiten de kamer houden.
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Ik ben er nog niet helemaal over uit wie er nou slechter uit kwam gisteravond. Baudet of die Koning. Ik neig naar die laatste. En dat zegt genoeg. Wat een wanvertoning joh.
Nou ja, tot die wanvertoning met de Koning was Baudet toch als een volslagen idioot bezig? Daar doet dat gedoe met de Koning mi niets aan af.
En nee, ik vond het ook bizar slecht wat de Koning deed.
 

Janssen

Well-known member
Al met al zit er dus niks anders op dan dat we met dit bonte gezelfschap zelf maar een partij oprichten.

Noemen we die de Partij Voor Voetbalfans. Oh nee. Supporters Partij? Hmm.
 

SanMark.

Well-known member
Nou ja, tot die wanvertoning met de Koning was Baudet toch als een volslagen idioot bezig? Daar doet dat gedoe met de Koning mi niets aan af.
En nee, ik vond het ook bizar slecht wat de Koning deed.
Ik ben pas ingevallen bij het discriminatie verhaal van dat gezin maar dat vond ik nog wel meevallen vanaf dat punt dan.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik ben pas ingevallen bij het discriminatie verhaal van dat gezin maar dat vond ik nog wel meevallen vanaf dat punt dan.
Dat vond ik ook al niet bijster sterk maar daarvoor vond ik 'm echt hilarisch. Hiddema die in een interview iets vertelde en dat ontkende Baudet gewoon en nog wel wat dingen nou ja, ik vind 'm gewoon niet sporen.

Van de week bij WNL waar hij het journaal aankondigde met "en dan nu naar het fakenews van de NPO", achteraf deed hij toen gewoon wat de Koning gisteravond deed.
 

Abubakari

Well-known member
Al met al zit er dus niks anders op dan dat we met dit bonte gezelfschap zelf maar een partij oprichten.

Noemen we die de Partij Voor Voetbalfans. Oh nee. Supporters Partij? Hmm.
PVDA, Partij voor de Ajacieden, als je ziet wat Ajax qua Europees coefficient voor de rest van Nederland doet, socialer kan toch niet?
 

erka

Well-known member
Van de week bij WNL waar hij het journaal aankondigde met "en dan nu naar het fakenews van de NPO", achteraf deed hij toen gewoon wat de Koning gisteravond deed.

Dat is toch heel wat anders dan volslagen humorloos iemand aanvallen op zijn privéleven?

Ik moet ook niks van Baudet hebben maar die Koning mag wat mij betreft direct uit zijn vak gezet worden, als dat had gekund.
 

erka

Well-known member
Even over Azarkan, he. Die vinden jullie dus fatsoenlijk en welbespraakt? Misschien eens wat langer volgen. Zijn lontje is nog korter dan die van een nitraatbom op oudjaarsavond.
 

gevegt

Well-known member
Even over Azarkan, he. Die vinden jullie dus fatsoenlijk en welbespraakt? Misschien eens wat langer volgen. Zijn lontje is nog korter dan die van een nitraatbom op oudjaarsavond.
Gisteravond liet hij geen spaan heel van Baudet.
Koning was niet goed, maar die ophef slaat ook wel een beetje veel door.
 

Maasveld

Well-known member
Dat vond ik ook al niet bijster sterk maar daarvoor vond ik 'm echt hilarisch. Hiddema die in een interview iets vertelde en dat ontkende Baudet gewoon en nog wel wat dingen nou ja, ik vind 'm gewoon niet sporen.

Van de week bij WNL waar hij het journaal aankondigde met "en dan nu naar het fakenews van de NPO", achteraf deed hij toen gewoon wat de Koning gisteravond deed.
Het lijkt me interessant om het hele interview met Hiddema te zien.
 

Janssen

Well-known member
Gisteravond liet hij geen spaan heel van Baudet.
Koning was niet goed, maar die ophef slaat ook wel een beetje veel door.

Koning is een slappe klootzak. Als je prive verwensingen nodig hebben om je punt tegenover Baudet te maken ben je toch echt wel een hele kansloze gast.

Daarom ook hilarisch dat dit Baudet gewoon extra sympathiestemmen op gaat leveren. Dat tekent zich overal op social media heel duidelijk af.
 
Bovenaan