Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

Batigoal

Well-known member
Voor een partij met zo weinig zetels krijgt D66 veel aandacht op dit forum. Wist niet dat er zoveel trouwe volgers zijn hier!
 

stc

Well-known member
Ik denk eerlijk gezegd dat er weer minimaal 4 partijen in de regering komen gezien alle peilingen.
 

stc

Well-known member
Misschien omdat ze idealen hebben?

Dat kan dat ze idealen hebben. ALs ik naar de lijsten kijken zullen partijen zoals Jezus leeft en Modern Nederland voorlopig nooit in de kamer komen. Dan denk ik bij mijzelf, dat het dan beter is om sowieso hun idealen op een andere manier aan de man te brengen.
 

JMD

Well-known member
VVD, CDA, PvdA en SP zou zo slecht nog niet zijn.
Maar dat gaat de VVD echt niet doen... Die gaan niet met én PvdA én SP regeren. En aangezien de PvdA alleen met SP en/of GL wil regeren kan het idd nog wel even gaan duren voordat de formatie geregeld is.
Punt is natuurlijk vooral dat er al een zetel of 30 weg is die niet in een kabinet kunnen (PVV, FVD, Bij1 enz).
 

Janssen

Well-known member
Maar dat gaat de VVD echt niet doen... Die gaan niet met én PvdA én SP regeren. En aangezien de PvdA alleen met SP en/of GL wil regeren kan het idd nog wel even gaan duren voordat de formatie geregeld is.
Punt is natuurlijk vooral dat er al een zetel of 30 weg is die niet in een kabinet kunnen (PVV, FVD, Bij1 enz).

Nou dan laat PvdA lekker de tering krijgen?
 

Bernardo

Well-known member
Beetje mazzel haalt de huidige coalitie gewoon weer een meerderheid, dan zal het vast geen probleem worden.
 
Bovenaan