gevegt
Well-known member
Geen idee, maar dat is niet mijn vraag.Wat was hun wanbeleid?
Ik bekijk het positief.
Geen idee, maar dat is niet mijn vraag.Wat was hun wanbeleid?
Of jij.Dan had je beter Forza AZ kunnen kwooten.
Waarom?De verontwaardiging van Baudet is ook prachtig, maar wel de man van Kaag de maat nemen....
Ik? Jij bent toch positief?Of jij.
Sukkel!
Ik natuurlijk.Ik? Jij bent toch positief?
Hij en/of zijn volgers vonden het niet kunnen dat er over zijn vriendin werd gesproken door die cabaretier. De dag erna krijgt de man van Kaag de sneer van Baudet. Volgens mij wel hypocrietWaarom?
Ook over zijn afkomst?Hij en/of zijn volgers vonden het niet kunnen dat er over zijn vriendin werd gesproken door die cabaretier. De dag erna krijgt de man van Kaag de sneer van Baudet. Volgens mij wel hypocriet
Wat was hun wanbeleid?
Nou die man deed toch wat bij de PLO ? En daar ging dan weer aardig wat ontwikkelingsgeld heen van de firma Kaag ?Hij en/of zijn volgers vonden het niet kunnen dat er over zijn vriendin werd gesproken door die cabaretier. De dag erna krijgt de man van Kaag de sneer van Baudet. Volgens mij wel hypocriet
Ook over zijn afkomst?
Die man is knettergek.Bij de FVD-bijeenkomst in Ede heeft Thierry Baudet een grap over het vaccinatiestandpunt van D66-leider Kaag gemaakt. ,,Israël, wat volgens Sigrid Kaag 'op dit gebied (vaccinaties) een gidsland is voor ons', ... dat is interessant trouwens, want ze is getrouwd met een Palestijn en heeft ongeveer de helft van haar carrière besteed aan het kapotmaken van Israël", zo zegt hij, waarna hij vervolgens opnieuw zijn steun aan het 'fantastische land' Israël betuigt, maar ,,behalve op dit punt", ,,en met Kaag is het precies andersom." De grap kon niet rekenen op enthousiaste reacties.
Het mooie is dat Baudet zelf zijn vrouw en haar afkomst er wel eens bijhaalt om een punt te maken.Hij en/of zijn volgers vonden het niet kunnen dat er over zijn vriendin werd gesproken door die cabaretier. De dag erna krijgt de man van Kaag de sneer van Baudet. Volgens mij wel hypocriet
Je mist het punt.Mwah, het is best bekend al dat ze het geld ietwat verkeerd uitgegeven heeft indertijd.