Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

De Wolf

Well-known member
In de laatste peiling van I&O is zelfs met de PVV geen coalitie van drie partijen mogelijk. Kaag zit wel in de nek van Wilders te hijgen. Zou nog best de tweede partij kunnen worden.
 

SanMark.

Well-known member
Het zou ook een schande zijn als D66 niet de tweede partij van Nederland word. Wat is die kut van een Kaag gepusht de afgelopen week om daar maar op te stemmen.
 

Forza AZ

Well-known member
Dat lijkt me ook nog wel terecht ook. Hoewel ik niet denk dat het fvd dat zou doen omdat de meerderheid van de briefstemmen niet op fvd zal gaan stemmen.
Dan zou dat toch juist wel in het belang zijn van FvD. Want als de briefstemmen met weinig stemmen voor FvD ongeldig worden verklaard, dan hebben ze over het totaal van de stemmen een hoger percentage.
 

Marinos

Well-known member
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Als je de instructie niet snapt lijkt het me uitstekend om de stembevoegdheid in te trekken (/danwel ongeldig te verklaren). Gaat prima zo dus :duim:

Ha ja, klopt. Ik heb de instructie gezien bij mijn ouders. Echt, dat briefstemmen is zo ontzettend simpel. Als je dat niet snapt dan moet je bijkans 100% ontoerekeningsvatbaar zijn.
 
Bovenaan