zwammy
Well-known member
Wilders wil niet eens regeren joh.
Tuurlijk, blijft het wel grappig als Rutte dat zegt.
Wilders wil niet eens regeren joh.
Wat is er oneerlijk aan Wilders ?Bestaat er eigenlijk wel een eerlijke lijsttrekker?
Het lijkt wel of ze jou persoonlijk iets heeft aangedaan.Het zou ook een schande zijn als D66 niet de tweede partij van Nederland word. Wat is die kut van een Kaag gepusht de afgelopen week om daar maar op te stemmen.
Ze heeft wel een stem waarvan al je nekharen overeind gaan staan.Het lijkt wel of ze jou persoonlijk iets heeft aangedaan.
Dat kan allemaal wel, maar volgens mij gaat het er om waar ze voor staat.Ze heeft wel een stem waarvan al je nekharen overeind gaan staan.
Ze heeft volgens mij een enorme portie koude kak opgevreten.
Be bold, stem Volt!In de peilingen staat Volt al op 4 zetels!
Hup Volt!
Dan zou dat toch juist wel in het belang zijn van FvD. Want als de briefstemmen met weinig stemmen voor FvD ongeldig worden verklaard, dan hebben ze over het totaal van de stemmen een hoger percentage.Dat lijkt me ook nog wel terecht ook. Hoewel ik niet denk dat het fvd dat zou doen omdat de meerderheid van de briefstemmen niet op fvd zal gaan stemmen.
Als je de instructie niet snapt lijkt het me uitstekend om de stembevoegdheid in te trekken (/danwel ongeldig te verklaren). Gaat prima zo dus :duim:Problemen met poststemmen in meerdere gemeenten, ministerie onderzoekt 'signalen'
In de meeste gevallen werden in bijvoorbeeld Bernheze de stempas en het stembiljet in dezelfde envelop gestoken.nos.nl
Hadden ze nu werkelijk verwacht dat dit goed zou gaan?
Niet persoonlijk maar ik vind het een verschrikkelijke vrouw die alleen maar omhoog word gepraat omdat ze een vrouw is en d66 een gigantische kutpartij.Het lijkt wel of ze jou persoonlijk iets heeft aangedaan.
Duidelijk.Niet persoonlijk maar ik vind het een verschrikkelijke vrouw die alleen maar omhoog word gepraat omdat ze een vrouw is en d66 een gigantische kutpartij.
Eentje met blauwe kussens in de stoelen.Zal mijn benieuwen wat voor een regering we gaan krijgen met Sigrid Kaag???
Bekijk bijlage 761065
Daar heb je een heel goed punt.Als je de instructie niet snapt lijkt het me uitstekend om de stembevoegdheid in te trekken (/danwel ongeldig te verklaren). Gaat prima zo dus :duim:
Als je de instructie niet snapt lijkt het me uitstekend om de stembevoegdheid in te trekken (/danwel ongeldig te verklaren). Gaat prima zo dus :duim: