Tweede Divisie 2017/18

noordooster

Well-known member
Lorenzo Cairo is door de KNVB aangesteld als de scheidsrechter die alles in goede banen moet leiden.

In Werkendam is het vertrouwen groot. Trainer Danny Buijs stelt dat ze zaterdag in de slotfase bewust op 1-1 gokten en niet alles op alles zetten om nog te winnen, met het risico in de counter geslacht te worden. Men verwacht zaterdag sowieso te winnen en dus de titel te grijpen. Wat een pot wordt dat, heerlijk ook voor de krant moet ik zeggen!

Ik denk dat Kozakken Boys kampioen wordt.
( En ik gun het de nieuwe trainer van fc Groningen ook wel.)
 

de waan

Well-known member
Ja, dat "uitbollen" lijkt me ook niet de beste voorbereiding, of JVC moet de knop heel rap om kunnen zetten ineens.
 

Unregistere

Well-known member
Lisse heeft Van Eeuwijk er toch uitgegooid.

Verrassend wel hoor. Misschien bij een eerder incident al eens een laatste waarschuwing uitgedeeld, zodat ze met het oog op de geloofwaardigheid niet anders konden? Maar het zal niet eenvoudiger worden voor ze op deze manier, zoals JMD terecht stelt.

Ben benieuwd wie hem oppikt. Zou me niks verbazen als het Spakenburg wordt. Of een club die wel in is voor een stuntje, zoals promovendus Noordwijk.
 

SanMark.

Well-known member
Unre als je de selectie van jong sparta weet voor komende zaterdag. Kun je die dan hier neerzetten ?
 

noordooster

Well-known member
Zal wel meevallen. Ze moeten waarschijnlijk tegen ons... ;-)

Eerst maar eens het komend weekend afwachten.
Dan kan alles er alweer anders uitzien.

Ik volg niet alle wedstrijden van Lisse, maar bij HHC - Lisse kreeg ik het idee, dat niet alle medespelers even blij waren met van Eeuwijk, sterker, dat sommigen zich aan hem ergerden.
Overigens had ik deze straf niet verwacht van Lisse.
 

Unregistere

Well-known member
Unre als je de selectie van jong sparta weet voor komende zaterdag. Kun je die dan hier neerzetten ?

Die zie ik meestal ook pas op Twitter opduiken zo'n uur voor de aftrap. Maar ik schat in dat het ongeveer dezelfde groep is als afgelopen zaterdag, wellicht aangevuld met topscorer Dervisoglu. Spelen nergens meer om, dus weinig noodzaak om de boel nog te versterken.

Zie http://www.voetbalopzaterdag.com/club/818/competitie/td/Jong_Sparta en dan aan de linkerkant de opstellingen. Dan heb je wel een beetje een beeld, denk ik.

Overigens is Barendrecht-trainer Adrie Poldervaart naar verluidt inmiddels toch een serieuze kandidaat geworden voor de trainersvacature bij Excelsior.
 

Unregistere

Well-known member
Hmm, dat is apart, acht keer hetzelfde bericht, terwijl ik eerst alleen foutmeldingen kreeg. :D

Wat mij betreft verwijdert een mod er 7.
 

de waan

Well-known member
4000 kaarten zijn er verkocht voor Kozakken Boys-Katwijk. Volgens mij ziet de helft van de bezoekers dan echt geen reet.
 

JMD

Well-known member
Volgens mij zien ze dan juist heel veel reet.

:duim:

Als het allemaal dwergen zijn... :) Weet niet waar bij jou de 'reten' zitten...

Het zal dus wel vooral veel achterhoofd kijken zijn. Aan de andere kant: KOzakken Boys heeft de afgelopen jaren 2x Ajax en 1x PSV op bezoek gehad in de beker, en toen zat het ook flink vol, dus men zal echt wel gekeken hebben of iedereen wel iets kan zien.
 

de waan

Well-known member
Misschien dat ze wat gaan uitbouwen met tijdelijke tribunes, maar voor zover ik weet hebben ze alleen een zittribune (met zo'n 500 plekken denk ik) en een staantribune aan de andere lange zijde waar je maximaal duizend man op kunt proppen en verder geen uitbouw aan de tribunekant en achter de doelen.
 

Unregistere

Well-known member
4000 kaarten zijn er verkocht voor Kozakken Boys-Katwijk. Volgens mij ziet de helft van de bezoekers dan echt geen reet.

Ik ben er wel eens geweest met de bekerwedstrijd tegen PSV, toen stond De Zwaaier ook aardig vol. Weet alleen niet meer exact hoeveel mensen er destijds waren, maar dat ging toen best goed.

Dank voor de tip voor het zelf verwijderen van berichten trouwens, die optie had ik nog nooit gezien.
 
Bovenaan