Tweede Divisie 2017/18

noordooster

Well-known member
Het 'verval' van Katwijk zette al eerder in. Toen Jack begon was het gat acht punten. Ik denk niet dat er echt een oorzaak valt aan te wijzen. De Boys hebben ook een indrukwekkende serie neergezet na de winterstop, vergelijkbaar met Katwijk in de eerste competitiehelft.
http://www.regio-voetbal.nl/nieuws/danny-buijs-wil-tegen-katwijk-weer-die-geoliede-machine-zien
Danny Buys gaat ook in op het terugzakken van Katwijk.
Onder Schreuder pakte Katwijk gemiddeld 2,5 punt per wedstrijd en na zijn vertrek gemiddeld 1,75.
 

Unregistere

Well-known member
Dat statistiekje heb ik ook gezien. Maar ja, lastig vergelijken. Andere fase, andere tegenstanders, andere druk. Eigenlijk zegt het dus weinig. Neemt niet weg dat ik verwacht dat de Boys kampioen worden.
 

SanMark.

Well-known member
Uni, kun jij de opstelling van jong Sparta hier nog even neergooien en erbij zeggen of ze in de sterkste opstelling spelen ?

Quote op Unibet is aardig hoog dus wel nog even wat zetten als ze met een aardig team die kant op gaan.
 

de waan

Well-known member
Ik zou deze link even in de gaten houden:
nl.soccerway.com/matches/2018/05/26/netherlands/tweede-divisie/fc-lisse/jong-sparta/2492291/?ICID=HP_MS_01_01
 

Unregistere

Well-known member
Zit al vanaf 9.30 in de bus naar Harkema. Maar ik schat in dat je via @OpleidingSparta binnen nu en anderhalf uur de opstelling wel kan vinden. Aanwezigheid van Dervisoglu, Boukhari, Soares Fonseca, Harraoui en Alhaft lijkt me wel cruciaal.
 

JMD

Well-known member
Moeite waard om zo toch even naar deze wedstrijd te kijken?
Ik ga zo (na de training in Monaco) in ieder geval even kijken, al is het maar om mijn collega in actie te zien bij Katwijk.... :p

Duel begint 10 minuten later wegens onrust op de tribune. Goh, je verwacht het niet... Tevens latere start omdat nog niet iedereen binnen is.
 

JMD

Well-known member
HHC maakt gelijk bij TEC

Edit: En weer 2-1 voor TEC
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Spreekkoren bij een 2e divisieduel... Manmanman... Sociale controle anyone? (zou toch bij een 2edivisieclub toch eenvoudiger moeten zijn dan bij een BVO met 20.000 man op de tribune)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Spreekkoren bij een 2e divisieduel... Manmanman... Sociale controle anyone? (zou toch bij een 2edivisieclub toch eenvoudiger moeten zijn dan bij een BVO met 20.000 man op de tribune)

Ongekend triest niveau. Ik vraag me dan af wat voor vent dat is. Wat voor werk doet hij? Heeft hij een gezin? Weten de mensen om hem heen dat hij zijn zaterdagmiddagen doorbrengt met in een megafoon 'je moeder is een slet' te zingen? Van die vragen...
 
Bovenaan