Tv-topic

De Wolf

Well-known member
Vanochtend even gekeken. Geweldig filmpje :ROFLMAO:

 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

De Wolf

Well-known member
Nieuwe versie van de Van Rossums is best wel aardig. Ook een beetje voortzetting van wat Maarten deed voor RTV Utrecht. Gewoon iemand met een verhaal erbij halen.
 

Batigoal

Well-known member
Een aantal wijzigingen in talkshowland. Op1 gaat vervangen worden door Khalid & Sophie, op wiens tijdstip een talkshow komt met Eva Jinek. Verder keert ook Matthijs van Nieuwkerk terug op de buis.

Persoonlijk vind ik het jammer dat Op1 verdwijnt; prima programma zo aan het einde van een werkdag. En helemaal omdat het vervangen wordt door schoolkranttelevisie als Khalid&Sophie.
 

Eef de Kip

Well-known member
Persoonlijk vind ik het jammer dat Op1 verdwijnt; prima programma zo aan het einde van een werkdag. En helemaal omdat het vervangen wordt door schoolkranttelevisie als Khalid&Sophie.
Plus 1, ik vind het ook wel prettig, kijk er niet vast naar maar met zappen blijf ik regelmatig hangen.
Tenenkrommend hoor dat je dan elke avond rond dat tijdstip geconfronteerd wordt met Khalid en Sophie,
 

ALenstra

Well-known member
Ik heb nu al medelijden met de mensen met wie hij gaat werken. Hij schijnt nogal grensoverschrijdend te zijn.
 

Makanaky

Well-known member
Tenenkrommend hoor dat je dan elke avond rond dat tijdstip geconfronteerd wordt met Khalid en Sophie,
Niet élke avond, volgen die Rob van Boulevard. Van dezelfde makers, niet per sé dezelfde presentatoren.

Maakt mij overigens geen reet uit want kijk alleen maar voetbal op lineaire TV.
 

Mario

Well-known member
NOS-presentator Tom Egbers (66) heeft het afgelopen jaar, nadat hij 'in overleg' stopte als presentator van 'NOS Sport', tweemaal hartproblemen gehad. Dat vertelt zijn vrouw in gesprek met 'De Telegraaf'.

Triest allemaal, die komt dus niet meer terug op tv ben ik bang.
 
Bovenaan