Nog niet gezien, wel van plan om te kijken. Vooral ook omdat één deel van de opnames op een steenworp afstand van mijn huidige appartement is gemaakt en een ander deel op een steenworp afstand van mijn ouderlijk huis is gemaakt. Het komt dus allemaal wel erg dichtbij.Volgt iemand de TV Serie de Joodsche Raad? Ik heb gisteren de 2e aflevering gezien, daarna direct de 1e teruggekeken. Hele indringende serie vooral vanwege het perspectief dat veel verder gaat dan goed en fout. Ik had deze kant van de Jodenvervolging eerlijk gezegd niet heel scherp.
Ik heb alle afleveringen en bijbehorende docu's gezien.Volgt iemand de TV Serie de Joodse Raad? Ik heb gisteren de 2e aflevering gezien, daarna direct de 1e teruggekeken. Hele indringende serie vooral vanwege het perspectief dat veel verder gaat dan goed en fout. Ik had deze kant van de Jodenvervolging eerlijk gezegd niet heel scherp.
Ik kijk weinig "gewoon" tv, voornamelijk dingen die ik in mijn lijst heb gezet, opgenomen heb zeg maar. Maar zelfs mij valt op dat cheque opeens weer volop op tv is. Wat een ellende.Volgens Check moet de NOS eens objectief worden en meer dan 1 bron gebruiken.
Die is ook aardig van het padje af.
Leuk!.Ik kijk weinig "gewoon" tv, voornamelijk dingen die ik in mijn lijst heb gezet, opgenomen heb zeg maar. Maar zelfs mij valt op dat cheque opeens weer volop op tv is. Wat een ellende.
Even wat anders (en veel leukers), mijn dochter (Lisa, van de hup Ajax powers) is zondag naar de voorrondes van Met het mes op tafel geweest en is daar doorheen gekomen. Volgende seizoen of dat daarna komt ze op tv in Met het mes op tafel!
Haar een beetje kennende gaat ze het meer van haar kennis hebben. Maar wie weet bluft ze ook nog met een volleerd pokerface waar nodig.Leuk!.
Nu maar gokken dat ze dezelfde bluf heeft als haar vader.
Kortom, ze lijkt meer op haar moeder?Haar een beetje kennende gaat ze het meer van haar kennis hebben. Maar wie weet bluft ze ook nog met een volleerd pokerface waar nodig.
In de slimste mens app wacht haar moeder nog steeds op haar eerste overwinning op mij en mijn dochter wint ook maar zelden van mij.Kortom, ze lijkt meer op haar moeder?
Haha, dat komt mij heel bekend voor.In de slimste mens app wacht haar moeder nog steeds op haar eerste overwinning op mij en mijn dochter wint ook maar zelden van mij.
En nee, het zijn geen domme blondjes.
Triviale feitjeskennis, je hebt er verder weinig aan, maar bij quizzen etcetera altijd leuk.