Tv-topic

JMD

Well-known member
Jep, triest inderdaad. Hij liep (gezien leeftijd) sowieso al richting einde carriere, maar om dan zo te eindige is wel jammer. Ga ik hem missen bij de NOS? Nee. Ik vind Sjoerd van Ramshorst een veel betere presentator bij Studio Voetbal, en Studio SPort op zondag 19.00 kijk ik eigenlijk al niet meer sinds ik live de eredivisie kan volgen via ESPN/FOX. Ben soms wel eens de hele zondagmiddag weg, maar dan kijk ik de korte samenvattingen op nos.nl.

Waar ga ik hem wel missen, bij die reisprogramma's over Engeland enz... Ik hoop dat hij nog gezond genoeg blijft om er (na Engeland, Ierland en Schotland) ook 1 te maken over Wales. Die programma's waren juweeltjes.
 

Bonehead

Well-known member
Ik heb het een paar geprobeerd te kijken omdat ik een groot fan was van De Kwis. Maar ik trek Even Tot Hier niet. Van der Laan en Woe zijn mij veel te ver doorgeslagen. De vooringenomenheid straalt er af. Nee, het is niet aan mij besteed.
 

gevegt

Well-known member
Om 20.15 uur is er een docu over Beckenbauer op ARD.
Deze docu stond voor zijn overlijden al gepland.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, geweldig programma is dat. De eerste twee afleveringen van dit seizoen waren alweer fenomenaal. Waar de KRO versie met meester John Reid nog redelijk brschaafd is hebben ze bij Frank Visser vaak de neighbours from hell, vrij regelmatig totaal gestoorde leipo’s.
 

Fregge

Well-known member
Het is altijd prachtig om te zien dat mensen met een groot stuk grond gaan klagen als de schutting 10 centimeter te ver op hun grond staat en dat volgens het kadaster dat weer helemaal niet zo blijkt te zijn
 

Abubakari

Well-known member
En dan niet alleen klagen, maar dat die paar centimeter hun hele leven is gaan beheersen. Zoals die man in Afl 1 van dit seizoen met zijn haagje, die letterlijk zei dat een negatieve uitspraak zijn dood zou worden. Obsessief, maniakaal, randpsychotisch, een beetje zoals de man uit Weiteveen die deze week de kopers van zijn huis liquideerde.
 

Fregge

Well-known member
Die van vorige week was ook wel leuk. Het begon met een schutting, maar toen geluidsoverlast van zingen en kinderen, terwijl de eiser jaren daarvoor ook problemen had met opvoeden eigen kind (wat ze letterlijk toegaf haha)
 

Abubakari

Well-known member
Ja, die vrouw was ook heel raar. Beweerde ook dat de buurman sexuele avances had gemaakt en dat bij alle buurvrouwen deed.
Wat dan weer ontkend werd maar wel door haar buurvrouw waarbij de blik van manlief hem dan weer niet direct volledig vrij pleitte.😄
 

Fregge

Well-known member
Ja echt heerlijk. Net als die Limburgers van vorig jaar of 2 jaar terug.
Eisers: "Dave (derde partij) heeft haar proberen te zoenen met carnaval"
Verweerders: "Dat is niet waar!"
Dave: "Ja dat heb ik geprobeerd. Ik was dronken!"
 

Batigoal

Well-known member
Of die vrouw op leeftijd met haar zwaar verslaafde, bij haar wonende zoon. En dat zij webcamster was en nogal veel geluid maakte. Of die vrouw die uit haar plaat ging omdat de pannenkoeken van de buurvrouw koud waren. Of die bejaarde man die in een scootmobiel reed, maar wel mobiel genoeg was om de even bejaarde buurman fysiek aan te vallen.

Topentertainment dat Mr Frank Visser.
 
Bovenaan