Tv-topic

zwammy

Well-known member
Nee geen idee, mis er ook niet veel aan denk ik. Maar goed, ik ga niet naar lowlands en lees geen Volkskrant. Maar mooi dat die meedoet, veel plezier met kijken 👍
 

Abubakari

Well-known member
Nee geen idee, mis er ook niet veel aan denk ik. Maar goed, ik ga niet naar lowlands en lees geen Volkskrant. Maar mooi dat die meedoet, veel plezier met kijken 👍
Dacht dat jij wel into Nederlandstalig en niet altijd heel zuiver gezongen was. ;)


BN De Stem lees je misschien wel. Geliefd tot in Brabant, deze Fries/Groningse cultheld!
 

zwammy

Well-known member
Nee lees ik ook niet. Ik ken alleen lammert uit Friesland maar dat is ie toch niet of is dat z'n typetje?
 

De Wolf

Well-known member
Friese zangers / bands zijn meestal niet zo bekend buiten de provincie. Zal bij de meeste ophouden bij Twarres, De Kast, Maywood en natuurlijk Joost Klein.
 

Mario

Well-known member
Hoog tijd om dit topic weer te activeren:

 

zwammy

Well-known member
Een van de beste acteurs van onze tijd vrijgesproken/ Niet vervolgd voor alle aanklachten. Ben benieuwd of we hem nog terug gaan zien op het witte doek in de toekomst, ik heb het uiteraard over Kevin Spacey
 

Mario

Well-known member
Gisteren de eerste aflevering van 'De Voetbaltrainer' gezien, mooie televisie weer :D
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan