Die kijkt maar naar Omrop Fryslân.Waar moet gevegt dan naar kijken? Alleen Forum Inside is toch wat karig.
PSV TVWaar moet gevegt dan naar kijken? Alleen Forum Inside is toch wat karig.
Zolang Olav Mol niet terugkomt bij de F1 ben ik blij. Maar goed, die zit bij Ziggo dus zullen ze hem wel weer van stal halen. Krijgen we weer hele races waarin hij druk bezig is met allerlei verhalen te vertellen, daardoor allerlei zaken op de baan mist en vervolgens vreemd opkijken dat een coureur ineens 3 seconden verloren heeft in een ronde.Heel goed nieuws!
Situatie Viaplay nog slechter dan gedacht, kans op vertrek uit Nederland
Nieuwe topman van streamingplatform schrikt van dramatische cijfers en houdt alle activiteiten tegen het licht.nos.nl
Ben benieuwd wanneer viaplay stopt... De rechten zullen dan uiteindelijk weer bij ziggo uitkomen lijkt me...
Ik begrijp daar ook helemaal niets van, zal er gemiddeld een tientje per maand worden betaald dan heb je het al over bijna 150 miljoen.Overigens, als je met meer dan 1 miljoen betalende abonnees nog geen winst maakt klopt er iets niet aan je businessmodel.
Technische problemen heb ik niet gehad (ik kijk vooral F1 en voetbal). De verslaggeving vond ik wel goed (zijn vaak dezelfde verslaggevers als bij ESPN en Ziggo), de analyse in de studio vond ik wel belabberd.Rondjesrijden en pijltjesgooien kijk ik niet. Met name technische problemen hier maar ook wel de vrij erbarmelijke voetbal verslaggeving.
Precies. En ze hebben ook gewoon reclame-inkomsten.Ik begrijp daar ook helemaal niets van, zal er gemiddeld een tientje per maand worden betaald dan heb je het al over bijna 150 miljoen.
Series en films die ze hebben hadden ze al dus voor de content zullen ze verder weinig meer hebben hoeven te betalen.
Uiteraard nog wel de rechten van de BL en de PL ( en pijltjes gooien) maar hoeveel dat was durf ik niet te zeggen en ze zullen uiteraard ook nog wel de nodige kosten hebben maar dan nog.
Ik meen gelezen te hebben dat Viaplay 90 miljoen heeft betaald om 3 jaar de formule1 te mogen uitzenden.Ik begrijp daar ook helemaal niets van, zal er gemiddeld een tientje per maand worden betaald dan heb je het al over bijna 150 miljoen.
Series en films die ze hebben hadden ze al dus voor de content zullen ze verder weinig meer hebben hoeven te betalen.
Uiteraard nog wel de rechten van de BL en de PL ( en pijltjes gooien) maar hoeveel dat was durf ik niet te zeggen en ze zullen uiteraard ook nog wel de nodige kosten hebben maar dan nog.
Nou ja, dat is dan toch 30 per jaar? Hou je nog 120 miljoen over maar goed, ik weet niet wat de rest heeft gekost natuurlijk.Ik meen gelezen te hebben dat Viaplay 90 miljoen heeft betaald om 3 jaar de formule1 te mogen uitzenden.
Dan hou je niet veel over.
Maar ik ben bang dat die rekensom van 150 miljoen die je maakte een beetje te kort door de bocht is.Nou ja, dat is dan toch 30 per jaar? Hou je nog 120 miljoen over maar goed, ik weet niet wat de rest heeft gekost natuurlijk.