Tv-topic

gevegt

Well-known member
Rutger en de Nationalisten.
Ik ben heel benieuwd hoe Jamel over deze geïnterviewde mensen denkt.
 

JMD

Well-known member
Heel goed nieuws!
Zolang Olav Mol niet terugkomt bij de F1 ben ik blij. Maar goed, die zit bij Ziggo dus zullen ze hem wel weer van stal halen. Krijgen we weer hele races waarin hij druk bezig is met allerlei verhalen te vertellen, daardoor allerlei zaken op de baan mist en vervolgens vreemd opkijken dat een coureur ineens 3 seconden verloren heeft in een ronde.

Overigens, als je met meer dan 1 miljoen betalende abonnees nog geen winst maakt klopt er iets niet aan je businessmodel.
 

erka

Well-known member

Ben benieuwd wanneer viaplay stopt... De rechten zullen dan uiteindelijk weer bij ziggo uitkomen lijkt me...

Hadden het hier onlangs in een ander topic ook over. Tussen de regels door kon je in het nieuws van destijds ook al wel lezen dat Viaplay in grote problemen zat en niet eventjes wat minder ging.
Dit verbaast mij dan ook niks.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Makanaky

Well-known member
Rondjesrijden en pijltjesgooien kijk ik niet. Met name technische problemen hier maar ook wel de vrij erbarmelijke voetbal verslaggeving.
 

Eef de Kip

Well-known member
Overigens, als je met meer dan 1 miljoen betalende abonnees nog geen winst maakt klopt er iets niet aan je businessmodel.
Ik begrijp daar ook helemaal niets van, zal er gemiddeld een tientje per maand worden betaald dan heb je het al over bijna 150 miljoen.
Series en films die ze hebben hadden ze al dus voor de content zullen ze verder weinig meer hebben hoeven te betalen.
Uiteraard nog wel de rechten van de BL en de PL ( en pijltjes gooien) maar hoeveel dat was durf ik niet te zeggen en ze zullen uiteraard ook nog wel de nodige kosten hebben maar dan nog.
 

JMD

Well-known member
Rondjesrijden en pijltjesgooien kijk ik niet. Met name technische problemen hier maar ook wel de vrij erbarmelijke voetbal verslaggeving.
Technische problemen heb ik niet gehad (ik kijk vooral F1 en voetbal). De verslaggeving vond ik wel goed (zijn vaak dezelfde verslaggevers als bij ESPN en Ziggo), de analyse in de studio vond ik wel belabberd.
 

JMD

Well-known member
Ik begrijp daar ook helemaal niets van, zal er gemiddeld een tientje per maand worden betaald dan heb je het al over bijna 150 miljoen.
Series en films die ze hebben hadden ze al dus voor de content zullen ze verder weinig meer hebben hoeven te betalen.
Uiteraard nog wel de rechten van de BL en de PL ( en pijltjes gooien) maar hoeveel dat was durf ik niet te zeggen en ze zullen uiteraard ook nog wel de nodige kosten hebben maar dan nog.
Precies. En ze hebben ook gewoon reclame-inkomsten.

Ik vind het overigens bij Viaplay zwak dat op het TV-kanaal dat ze hebben bij Ziggo (zal er ongetwijfeld ook bij andere aanbieders zijn) alleen F1 kwali en race wordt uitgezonden end e rest van de week niks. Zend verdorie op tijden als er geen F1 is Engels voetbal uit, of darts of weet ik wat. Dan blijft men hangen. Nu zie je in een raceweek 160 uur reclames en trailers en in een niet-race-week 168 uur reclames. Dan blijft niemand hangen...
 

JFK

Well-known member
Ik begrijp daar ook helemaal niets van, zal er gemiddeld een tientje per maand worden betaald dan heb je het al over bijna 150 miljoen.
Series en films die ze hebben hadden ze al dus voor de content zullen ze verder weinig meer hebben hoeven te betalen.
Uiteraard nog wel de rechten van de BL en de PL ( en pijltjes gooien) maar hoeveel dat was durf ik niet te zeggen en ze zullen uiteraard ook nog wel de nodige kosten hebben maar dan nog.
Ik meen gelezen te hebben dat Viaplay 90 miljoen heeft betaald om 3 jaar de formule1 te mogen uitzenden.
Dan hou je niet veel over.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik meen gelezen te hebben dat Viaplay 90 miljoen heeft betaald om 3 jaar de formule1 te mogen uitzenden.
Dan hou je niet veel over.
Nou ja, dat is dan toch 30 per jaar? Hou je nog 120 miljoen over maar goed, ik weet niet wat de rest heeft gekost natuurlijk.
 
Bovenaan