Tv-topic

Eef de Kip

Well-known member
Edit, oh wacht, ik zie nu dat in de stukje staat dat er 1,2 miljoen abonnees zijn, niet allemaal betalend dus. Ja dan zal het wel een stukje minder zijn.
 

Makanaky

Well-known member
Technische problemen heb ik niet gehad (ik kijk vooral F1 en voetbal). De verslaggeving vond ik wel goed (zijn vaak dezelfde verslaggevers als bij ESPN en Ziggo), de analyse in de studio vond ik wel belabberd.
Vooral de Van Polanens en Westermans van deze wereld. Daarnaast een paar dramatische uit eigen stal. En inderdaad dan die studio uitzendingen...
 

erka

Well-known member
Ik zou graag één live-aanbieder/platform zien van alle nationale voetbalcompetities. En dat je dan zelf kan kiezen welk pakket je wil. Dus wil je alleen PL dan kies je PL maar wil je PL + BL dan kies je dat, en ben je toevallig heel geinteresseerd in de Allsvenskan dan kies je dat. En dan betaal je in totaal uiteraard meer naarmate je meer competities kiest. Maar bulkpakketten met 5 of 10 competities zijn dan weer goedkoper dan 10x los kopen. Plus dat je de mogelijkheid krijgt om wedstrijden apart in te kopen als je dat wilt.

Daar moet toch een grote markt voor zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zou graag één live-aanbieder/platform zien van alle nationale voetbalcompetities. En dat je dan zelf kan kiezen welk pakket je wil. Dus wil je alleen PL dan kies je PL maar wil je PL + BL dan kies je dat, en ben je toevallig heel geinteresseerd in de Allsvenskan dan kies je dat. En dan betaal je in totaal uiteraard meer naarmate je meer competities kiest. Maar bulkpakketten met 5 of 10 competities zijn dan weer goedkoper dan 10x los kopen. Plus dat je de mogelijkheid krijgt om wedstrijden apart in te kopen als je dat wilt.

Daar moet toch een grote markt voor zijn.
Dat zou het ideaalplaatje zijn inderdaad.
 

gevegt

Well-known member
Zolang Olav Mol niet terugkomt bij de F1 ben ik blij. Maar goed, die zit bij Ziggo dus zullen ze hem wel weer van stal halen. Krijgen we weer hele races waarin hij druk bezig is met allerlei verhalen te vertellen, daardoor allerlei zaken op de baan mist en vervolgens vreemd opkijken dat een coureur ineens 3 seconden verloren heeft in een ronde.

Overigens, als je met meer dan 1 miljoen betalende abonnees nog geen winst maakt klopt er iets niet aan je businessmodel.
Ik ben geen fan van Olav, maar die twee van Viaplay bakken er niets van, ondanks hun kennis van racen.
Geen emotie en missen nog vaker dan Olav interessante fases.
 

JMD

Well-known member
Ik ben geen fan van Olav, maar die twee van Viaplay bakken er niets van, ondanks hun kennis van racen.
Geen emotie en missen nog vaker dan Olav interessante fases.
Ik hoef ook geen emotie. Ik wil een verslaggever, geen fan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zolang Olav Mol niet terugkomt bij de F1 ben ik blij. Maar goed, die zit bij Ziggo dus zullen ze hem wel weer van stal halen. Krijgen we weer hele races waarin hij druk bezig is met allerlei verhalen te vertellen, daardoor allerlei zaken op de baan mist en vervolgens vreemd opkijken dat een coureur ineens 3 seconden verloren heeft in een ronde.

Overigens, als je met meer dan 1 miljoen betalende abonnees nog geen winst maakt klopt er iets niet aan je businessmodel.

Deze gasten zijn met z'n tweeën en missen net zoveel. Het wordt wel beter, maar ik zou het nog steeds niet goed willen noemen.
 

JMD

Well-known member
Ik wil geen fan maar wel iemand die dieper ingaat op de tactiek en techniek tijdens een race.
Eens. Maar je zei in je vorige post dat ze geen emotie hadden... Dat vind ik dus echt niet relevant.

En ja, ze maken fouten, maar ze zijn net begonnen.
Overigens zie (en hoor) ik veel liever Amber Brantjes (Viaplay) dan Rob Kamphues (Ziggo)...
 

Abubakari

Well-known member
Als een paar ooit van hem gehoord hebben is het veel.
Valt reuze mee, bij het grote publiek niet heel bekend maar wat jij zegt is ook onzin.
Staat bijvoorbeeld op de Zwarte Cross, heeft op Lowlands gestaan, treedt door heel Nederland op, zijn platen worden besproken van OOR tot Volkskrant, dus zo totaal onbekend is ie nou ook weer niet. Een cultheld.
 
Bovenaan