Tv-topic

Eef de Kip

Well-known member
Haha, ja ik kwam er ook al langs. Deze vond ik persoonlijk iets minder, die van eergisteren speelde zich af in Afrika, die was wel goed. Mn de vechtscenes zijn ongeëvenaard.
 

Mario

Well-known member
Vroeger keken we deze films altijd met het gezin. Mijn vader had nog een filmprojector, en dan kon je van die filmspoelen huren. Dat was nog voor het video tijdperk 😄 Nostalgie.
 

Eef de Kip

Well-known member
Volgens mij ben ik nog 1 van die films in de bioscoop gaan bekijken 40 jaar terug, afgelopen dinsdag hield ik het precies 5 mn vol
 

erka

Well-known member
Ja, ik ben nog een ouderwetse TV-kijker. En ja, ik had een behoorlijk oude Philips TV. Helaas is deze dan toch gesneuveld zojuist. Midden in de Tour hield ie ermee op. Dat wil zeggen, de TV ging op zwart en een lampje knippert rood de hele tijd. Direct op onderzoek uitgegaan en dit is een bekend euvel bij Philips TV's, de koeling heeft dan storing. Kan verholpen worden maar wordt elke keer erger. Het is een wonder dat ik dit niet eerder gehad heb, want schijnt veel voor te komen bij dit type. Maar goed, morgen een blitse nieuwe TV hier.
 

JFK

Well-known member
Ja, ik ben nog een ouderwetse TV-kijker. En ja, ik had een behoorlijk oude Philips TV. Helaas is deze dan toch gesneuveld zojuist. Midden in de Tour hield ie ermee op. Dat wil zeggen, de TV ging op zwart en een lampje knippert rood de hele tijd. Direct op onderzoek uitgegaan en dit is een bekend euvel bij Philips TV's, de koeling heeft dan storing. Kan verholpen worden maar wordt elke keer erger. Het is een wonder dat ik dit niet eerder gehad heb, want schijnt veel voor te komen bij dit type. Maar goed, morgen een blitse nieuwe TV hier.
Wat wordt het? LG?
 

erka

Well-known member
Ik heb een Samsung en zojuist 3 uur bezig geweest om in te stellen want hij zag de digitale tv niet van een aantal zenders. Maar uiteindelijk na drie uur op een obscure site ontdekt dat je ipv de standaard Ziggo Netwerk-ID 5555 ook 4444 kunt invoeren.. En voila het werkt :geek:
 

Eef de Kip

Well-known member
Dank. Ik moet er komende week ook aan dus dat is wel handig om te weten.
Moet alleen nog kijken welk formaat, twijfel tussen 44 of 50 inch
 

erka

Well-known member
Dank. Ik moet er komende week ook aan dus dat is wel handig om te weten.
Moet alleen nog kijken welk formaat, twijfel tussen 44 of 50 inch

Het hangt ervan af in welk deel van Nederland je woont heb ik ontdekt vanwege fusie destijds tussen Ziggo en UPC. Oude Ziggo gebied gebruikt 4444 en oude UPC gebied gebruikt 5555. Ziggo hanteert op hun site alleen 5555. Jajaja hoop geleerd vandaag.
 

JFK

Well-known member
Ik heb een Samsung en zojuist 3 uur bezig geweest om in te stellen want hij zag de digitale tv niet van een aantal zenders. Maar uiteindelijk na drie uur op een obscure site ontdekt dat je ipv de standaard Ziggo Netwerk-ID 5555 ook 4444 kunt invoeren.. En voila het werkt :geek:
Heb je een QLED?
 
Bovenaan