Transfernieuws Derde Divisie

Unnekuukse

Active member

Zijn vertrek is geen verrassing. Van der Laan heeft niet onder stoelen of banken gestoken graag nog een stap naar een hoger spelende club te willen zetten. Het is hem gegund.
Belangrijker is dat het de 4e speler uit de as van het basiselftal is die na dit seizoen vertrekt. Na Ritzen (waarschijnlijk Groene Ster?), Van Zeelst (DOVO) en Visser (AWC) nu ook Van der Laan. Wat er voor terugkomt zijn talentvolle, maar jonge spelers. Gemiddelde leeftijd van de selectie zit komend seizoen zo rond 22, 23 jaar. Dat gebrek aan ervaring zou JVC Cuijk komend seizoen wel eens kunnen opbreken. Anderzijds, dat je er als club voor durft te kiezen is ook wel te prijzen.
 

Unregistere

Well-known member
En nog eentje... https://www.gelderlander.nl/voetbal-de-vallei/dovo-versterkt-zich-met-muhmed-velagic~a2800a25/

Ik hoop dat 'onze' Simon van Zeelst weet waar hij aan begint.:confused:

Dat is een rechtsback dacht ik, die Bosni?r. Mooie back-up voor Enrico Patrick. Op welke plek zou Van Zeelst zich moeten concentreren denk je? Met name centraal achterin komt er wel ruimte bij DOVO door het stoppen van Mahdadi en Mooij. Hoewel ze ook Ralph Hovestad hebben gehaald.

VVOG winkelt overigens in Veenendaal, maar dan bij de buren van DOVO. Ze hebben GVVV-speler Caifano Latupeirissa aangetrokken voor volgend seizoen.
 

Unnekuukse

Active member
Van Zeelst is een verdedigende middenvelder. Heeft bij JVC Cuijk ook wel eens in het hart van de verdediging gespeeld, maar daar is hij te onrustig voor. Simon moet gaatjes dicht kunnen lopen.

Cayfano ook weer een nieuwe club? Veel langer dan 2,3 jaar houdt hij het blijkbaar niet vol. Mentaliteitskwestie, denk ik. Goede voetballer die bij elke nieuwe club prima start, maar na verloop van tijd toch weer bankzitter wordt.
 

Unnekuukse

Active member
Opnieuw een speler die terugkeert bij JVC Cuijk: verdediger Yassine Aarab sluit volgend seizoen weer aan bij de club waar hij is opgeleid, na enkele seizoenen bij Hatert en Quick 1888 gespeeld te hebben.
 

Unregistere

Well-known member
Van Zeelst is een verdedigende middenvelder. Heeft bij JVC Cuijk ook wel eens in het hart van de verdediging gespeeld, maar daar is hij te onrustig voor. Simon moet gaatjes dicht kunnen lopen.

Hmm, daar is DOVO met Berkvens en Kivuvu wel aardig voorzien. Maar daar kunnen ze wellicht wat mee schuiven in die ruit waarmee ze spelen.
 

bqandy

Well-known member
Verdediger Jorrit Kunst van Be Quick krijgt werk in Amsterdam, gaat in Amersfoort wonen en verkast dus na dit seizoen. Hij zoekt nog een club in die regio op divisieniveau.
 

Fregge

Well-known member
En onze aantal verdedigers voor komend seizoen gaan naar 6. Tim Beissel gaat van de Treffers naar ons.
 

Unregistere

Well-known member
Sven Mijnans, een 18-jarige middenvelder, debuteerde enige tijd geleden als jonkie in het eerste elftal van Spijkenisse. Dat trok de aandacht van BVO's. Sparta heeft hem nu opgepikt en zal hem bij de beloften plaatsen, zodat hij sowieso tweede divisie gaat spelen.
 

Unregistere

Well-known member
Harkemase Boys winkelt bij Be Quick 1887. De Friezen nemen Thomas Careman, topscorer van de favorieten van bqandy, over. Oftewel 'Karremans', zoals Willem van Zuilen hem noemde bij Omroep West afgelopen weekend.
 

de Kok

Member
Harkemase Boys winkelt bij Be Quick 1887. De Friezen nemen Thomas Careman, topscorer van de favorieten van bqandy, over. Oftewel 'Karremans', zoals Willem van Zuilen hem noemde bij Omroep West afgelopen weekend.

Ik heb zondag even mijn oor ten luister gelegd bij een aantal BQ spelers na de wedstrijd. Er is nogal wat aan de hand en ik zie alleen maar het vertrek van spelers.
Wat gaat dat worden BQ andy?
 
Bovenaan