bqandy
Well-known member
Hoeveel a teams hebben jullie ? En op welk niveau zitten die ?
Vier A teams.
A1: Tweede divisie
A2: Vierde divisie
De rest weet ik niet zo.
Hoeveel a teams hebben jullie ? En op welk niveau zitten die ?
Nande Wielink is een zoon van Jan Wielink, die in het verleden oa voetbalde bij Veendam, Emmen en WKE en trainer was bij diverse amateurclubs in Zuid Drenthe.
Nande is 19 jaar en speelde oa ook in de jeugd van PEC Zwolle en Fc Emmen.
Hoe heeft Steltenpool het gedaan bij Spakenburg? Ik vond dat bij Volendam wel een aardige speler.
Geloof mij, dit was niet de club die hij in gedachten had toen hij enkele weken geleden bekend maakte bij JVC Cuijk te willen vertrekken...
Kees Noordmans van Be Quick 1887 ook weg. De middenvelder gaat naar SWZ Sneek.
Is men daar nog niet in paniek? Of hebben ze ook al een hele groep nieuwe jongens?
Of volgend jaar alleen maar in de zaterdag 3e klasse actief?
Zelf hier in de randstad is het gesprekstof.
Voor zover bij mij bekend gaan er van de 1e en 2e selectie 33 - 35 jongens weg.
Tot nu toe 13 of 14 spelers voor de gehele selectie voor komend seizoen, waarvan twee doelmannen. De enige echte basiskracht van afgelopen seizoen die blijft is Twan Nieboer. Doelman Robert Smit is nog een vraagteken wat hij gaat doen. Die selectie van minstens 20 spelers voor het eerste komt er vast wel. Over de kwaliteit kun je je de nodige vraagtekens stellen natuurlijk. Bij mij is overigens geen paniek, maar wel verbijstering dat dit zo maar kon gebeuren.
Wat voor grootheden zijn er verantwoordelijk voor het technisch beleid?
Ik ken verenigingen waar de hele verantwoordelijke hap zou worden weggestuurd.
Het was al jaren in de volle breedte een succesverhaal.
Hier snapt toch niemand nog wat van?
EDIT: Een paar uur later meldt Dongen ook een vertrekker. Doelman Jordy Zielschot (23) maakt de overstap naar een andere club in geel met blauw. Hij tekent voor twee jaar bij RKC Waalwijk en gaat dus voor zijn kans in het betaalde voetbal.