Ja, dat vond ik ook al vreemd. Afwachten!
Harkemase Boys winkelt bij Be Quick 1887. De Friezen nemen Thomas Careman, topscorer van de favorieten van bqandy, over. Oftewel 'Karremans', zoals Willem van Zuilen hem noemde bij Omroep West afgelopen weekend.
Is dat die nummer 23, bqandy?
Ik heb zondag even mijn oor ten luister gelegd bij een aantal BQ spelers na de wedstrijd. Er is nogal wat aan de hand en ik zie alleen maar het vertrek van spelers.
Wat gaat dat worden BQ andy?
Ja klopt.
Nu maar hopen dat ie geen schemerlamp krijgt bij zijn afscheid.
GRONINGEN – Rick Heim en Jorin Keekstra – beiden uitkomend voor de hoofdmacht van Be Quick 1887 – maken aan het eind van het seizoen de overstap naar Helpman zaterdag 1. Rick en Jorin zijn de eerste versterkingen voor de ambitieuze zaterdag vierdeklasser. Zowel Rick als Jorin hebben een verleden bij Helpman.
Rick (22 jaar) is een multifunctionele verdediger. Rick speelt sinds 2014 voor de hoofdmacht van Be Quick. Rick heeft ruim 100 wedstrijden achter zijn naam staan in de Hoofdklasse en de Derde divisie.
Jorin (22 jaar) is een verdedigende middenvelder die sinds 2014 speelt voor het eerste van Be Quick 1887. Ook Jorin heeft met ruim 100 wedstrijden in het shirt van het vlaggenschip van Be Quick, veel ervaring op Hoofdklasse en Derde divisie – niveau.
Weer 2 vertrekkers bij Be Quick 1887. Of waren deze 2 al bekend?
Verhaal gaat dat een aantal spelers niet enthousiast zijn over het nieuwe trainers duo. Deze twee ook.