Transfernieuws Derde Divisie

Een aardige leegloop van belangrijke basisspelers dreigt bij Quick'20. Aanvoerder Snelders vertrekt zoals bekend naar HHC. Nu is bekend dat keeper Van Berkel er na dit seizoen mee stopt. Ook is het nog afwachten wat andere basisspelers gaan doen als Visscher, Bokkerink en Degenaar.
 

noordooster

Well-known member
Een aardige leegloop van belangrijke basisspelers dreigt bij Quick'20. Aanvoerder Snelders vertrekt zoals bekend naar HHC. Nu is bekend dat keeper Van Berkel er na dit seizoen mee stopt. Ook is het nog afwachten wat andere basisspelers gaan doen als Visscher, Bokkerink en Degenaar.

Hun A1 doet het goed in de derde divisie.
Zitten daar nog jongens in die komend seizoen in het eerste kunnen meedoen ?
 

De Groene Scout

Well-known member
Bijzondere uitleg ook wel van die van Berkel. Voetbal kost hem te veel tijd en hij heeft daardoor te weinig tijd voor andere leuke dingen.
Hij stopt met voetballen, terwijl je ok een niveautje lager zou kunnen ballen wat minder tijd kost.
De A1 is wel goed, maar de stap naar volwaardige 1e selectiespeler is natuurlijk groot. Zullen er ongetwijfeld 2 tot 4 aansluiten bij de 1e groep, maar of die er direct al staan?
 

Unnekuukse

Active member
JVC Cuijk is in een razend tempo bezig de selectie voor komend seizoen op orde te brengen. Moos Hendrix (19) komt terug van VVV en Lars Loermans over van de jeugd. Loermans viel dit seizoen al een aantal keren in bij het eerste elftal.
In totaal nu 13 spelers voor het nieuwe seizoen vastgelegd, waaronder ook Furkan Alakmak. Van der Laan nog niet. Ook over de trainer is nog geen duidelijkheid.

Opvallend: liefst 12 van de 13 vastgelegde spelers hebben in de jeugd van JVC Cuijk gespeeld.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Hoe zit het met de belangstelling voor Van der Laan, aangezien de indruk werd gewekt dat de halve Juup achter hem aan zat.
 

Unnekuukse

Active member
Daar lopen de verhalen over uiteen.
Van der Laan zelf zou graag nog een stap willen maken, liefst naar de Jupiler League. Het is echter onduidelijk of er wel serieuze belangstelling is van clubs. Er hebben weliswaar scouts langs de lijn gestaan, maar net in de periode dat Van der Laan niet z'n beste wedstrijden speelde. Blijft dus afwachten.
Voor JVC Cuijk zou het goed zijn als hij blijft. Voor hemzelf wellicht ook. Hij weet dat er nergens anders een elftal zo om hem heen wordt gebouwd als in Cuijk.

Eerlijk gezegd houd ik toch rekening met zijn vertrek.
 
Laatst bewerkt:

Fregge

Well-known member
Nieuws uit Veghel. Volgend jaar een aanvaller minder. Alexander Mols stopt met prestatief voetbal. Jammer, want in de omschakeling een prima spits.
 

Unregistere

Well-known member
Een wijziging onder de lat bij ODIN '59 na dit seizoen. Barry van Dijk, clubicoon, gaat in een lager elftal verder. Chiel Kramer (Almere City FC) is zijn vervanger.
 

Unregistere

Well-known member
Dongen verliest topscorer Moustafa Mohammad na dit seizoen. Hij keert na ??n jaar weer terug bij zijn oude club Baronie.
 

germania

Member
JVC Cuijk en Quick 1888 in de clinch over trainer Akankan

NIJMEGEN/CUIJK ? Quick 1888 is boos op JVC Cuijk. De Nijmeegse eersteklasser raakt trainer Ferdi Akankan na dit seizoen mogelijk kwijt aan de Cuijkse derdedivisionist. Bij Quick laken ze de handelswijze van JVC, dat Akankan onlangs benaderde terwijl de coach eerder had bijgetekend bij de Nijmeegse voetbalclub. JVC spreekt die uitleg tegen.


Akankan verlengde zijn contract bij Quick 1888 voor volgend seizoen in december al.

,,We zijn woedend?, zegt Theo Reubsaet, voorzitter van de technische commissie van Quick. ,,We hadden met Akankan een gentleman?s agreement. Als JVC v??r 28 januari zou aankloppen, dan mocht hij gaan praten. Want wij weten welke band hij met die club heeft. Maar we hebben nooit iets van JVC gehoord. We vinden dit een uiterst onbehoorlijke manier van zakendoen.?
Arbeidsovereenkomst
Volgens Quick is het vertrek van Akankan wel onomkeerbaar. ,,Hij heeft bij ons in de gesprekken aangegeven dat hij vastbesloten is om te gaan. Alles is in kannen en kruiken, behalve dat hij bij ons een bindende arbeidsovereenkomst heeft.?

Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat JVC mijn droomclub is
Ferdi Akankan
Akankan is bij JVC de beoogde opvolger van Ruud Kaiser. Hans Toussaint laat namens de technische commissie van JVC weten de lezing van Quick niet te delen. ,,We hebben juist geprobeerd zo netjes mogelijk te handelen naar alle partijen toe. We zijn nog met verschillende trainers in gesprek en er zijn nog geen handtekeningen gezet. Pas als alles rond is kunnen wij zeggen hoe het proces precies is gegaan.?
Moeilijk vraagstuk
Quick zit met het dreigende vertrek van de huidige coach in de maag. De Nijmeegse voetbalvereniging is bang geen capabele vervanger te vinden in de komende maanden. Veel trainers hebben al een club voor het nieuwe seizoen, bovendien had de huidige spelersgroep verwacht met Akankan verder te gaan. Reubsaet: ,,Het schopt de voorbereidingen op het nieuwe seizoen overhoop. Dit is een moeilijk vraagstuk. We zijn door de mededeling van Akankan en de handelswijze van JVC verrast, maar gezien de vastbeslotenheid van Akankan wordt het voor ons lastig er nog iets aan te veranderen.?
Reactie Akankan
Akankan wil niet veel over de situatie kwijt. ,,Maar ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat JVC mijn droomclub is?, reageert de hoofdrolspeler, die zegt nog niet rond te zijn met JVC. ,,Na zes jaar trainerschap krijg ik deze mooie kans. Verder kan ik er niks over zeggen. Als het aan mij ligt maak ik het huidige seizoen bij Quick gewoon af, dat is waar ik me nu op focus.?
Ex-spits JVC
Bij Quick is de 45-jarige Nijmegenaar bezig aan zijn derde seizoen als hoofdtrainer. In zijn eerste jaar werd Akankan kampioen met Quick in de tweede klasse I. Vorig jaar greep hij met zijn ploeg net naast promotie naar de hoofdklasse, momenteel staat Quick verrassend laatste in de eerste klasse E.
De trainer werkte eerder ook voor derdeklasser Hatert, waarmee hij promoveerde. Akankan was als spits jarenlang actief voor JVC. Hij voetbalde tussen 2001 en 2012 liefst twaalf seizoenen voor Noord-Brabantse voetbalclub en maakte meer dan 100 doelpunten.
 

Unregistere

Well-known member
Twee nieuwe spelers voor ASWH. Doelman Kristijan Nikolic (18) komt over van SC Feyenoord, waar hij dit seizoen in de A1 keept. Een goede bekende van onze trainer Cesco Agterberg, die hem vorig seizoen als junior al liet debuteren in het eerste elftal van de Rotterdammers. Onlangs trainde hij al mee bij ons. Daarnaast komt aanvaller Sam van de Kreeke (22) over van zondaghoofdklasser Halsteren. Beweeglijke, linksbenige speler, kan op meerdere plekken voorin uit de voeten. De selectie krijgt dus steeds meer vorm.

Sam maakte al enkele mooie goals in zijn loopbaan, zoals te zien is in https://www.ad.nl/video/production/wereldgoal-bij-baronie-halsteren~vp27894 en in
. Die laatste goal kan Fregge zich mogelijk nog herinneren, als hij daar tenminste bij was.
 
Laatst bewerkt:

de Kok

Member
Vandaag lees ik dat na de hele trainersstaf ook keeperstrainer Johan Tukker vertrekt bij BQ1887.
Ze zijn nogal aan het veranderen daar in Groningen lijkt mij. Spelen die binnenkort weer 3e klas, zoals in de 70er jaren?
Eigen jeugd in de selectie?
Weten ze wel waar ze het over hebben? Of gaan ze ook door in het zaterdagvoetbal met prestatievoetbal?
Ik lees op de site over de daarvoor geldende ambities.
Ik lees niets over spelers die blijven. Wel vernam ik dat er vele spelers vertrekken of denken over een vertrek.
Wanneer wordt er iets duidelijk?
Ik lees van andere clubs wel heel veel transfernieuws. Te veel eigenlijk.
Wat dat betreft is het zo langzamerhand een echt zootje in de amateursector.
Misschien is daarom de kelderklasse nog wel zo leuk..................
 

bqandy

Well-known member
Tweede doelman Frank Harms van Be Quick vertrekt ook liet hij me via een berichtje weten.
Verder dus Robert Talens, Raymond Bolt, Martijn Delger en al eerder Frank Schilstra. Er zouden er nog drie gaan, maar ik weet niet precies wie. Diverse spelers twijfelen.
Djarni Leidelmeijer en Dave Bosgraaf van het tweede gaan naar eerste klasser Oranje Nassau. En volgens de ON geldschieter staan er nog een paar op het verlanglijstje. Thomas Careman van de 1e selectie is al met name genoemd.
 

Fregge

Well-known member
Twee nieuwe spelers voor ASWH. Doelman Kristijan Nikolic (18) komt over van SC Feyenoord, waar hij dit seizoen in de A1 keept. Een goede bekende van onze trainer Cesco Agterberg, die hem vorig seizoen als junior al liet debuteren in het eerste elftal van de Rotterdammers. Onlangs trainde hij al mee bij ons. Daarnaast komt aanvaller Sam van de Kreeke (22) over van zondaghoofdklasser Halsteren. Beweeglijke, linksbenige speler, kan op meerdere plekken voorin uit de voeten. De selectie krijgt dus steeds meer vorm.

Sam maakte al enkele mooie goals in zijn loopbaan, zoals te zien is in https://www.ad.nl/video/production/wereldgoal-bij-baronie-halsteren~vp27894 en in Die laatste goal kan Fregge zich mogelijk nog herinneren, als hij daar tenminste bij was.

Die herinner ik me niet, maar wel van Ballegooi. Was ineens plots verdwenen toen.
 
Bovenaan