Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
Twee nieuwe spelers voor ASWH. Doelman Kristijan Nikolic (18) komt over van SC Feyenoord, waar hij dit seizoen in de A1 keept. Een goede bekende van onze trainer Cesco Agterberg, die hem vorig seizoen als junior al liet debuteren in het eerste elftal van de Rotterdammers. Onlangs trainde hij al mee bij ons. Daarnaast komt aanvaller Sam van de Kreeke (22) over van zondaghoofdklasser Halsteren. Beweeglijke, linksbenige speler, kan op meerdere plekken voorin uit de voeten. De selectie krijgt dus steeds meer vorm.

Sam maakte al enkele mooie goals in zijn loopbaan, zoals te zien is in https://www.ad.nl/video/production/wereldgoal-bij-baronie-halsteren~vp27894 en in
. Die laatste goal kan Fregge zich mogelijk nog herinneren, als hij daar tenminste bij was.

Laatst bewerkt:

de Kok

Member
Vandaag lees ik dat na de hele trainersstaf ook keeperstrainer Johan Tukker vertrekt bij BQ1887.
Ze zijn nogal aan het veranderen daar in Groningen lijkt mij. Spelen die binnenkort weer 3e klas, zoals in de 70er jaren?
Eigen jeugd in de selectie?
Weten ze wel waar ze het over hebben? Of gaan ze ook door in het zaterdagvoetbal met prestatievoetbal?
Ik lees op de site over de daarvoor geldende ambities.
Ik lees niets over spelers die blijven. Wel vernam ik dat er vele spelers vertrekken of denken over een vertrek.
Wanneer wordt er iets duidelijk?
Ik lees van andere clubs wel heel veel transfernieuws. Te veel eigenlijk.
Wat dat betreft is het zo langzamerhand een echt zootje in de amateursector.
Misschien is daarom de kelderklasse nog wel zo leuk..................

bqandy

Well-known member
Tweede doelman Frank Harms van Be Quick vertrekt ook liet hij me via een berichtje weten.
Verder dus Robert Talens, Raymond Bolt, Martijn Delger en al eerder Frank Schilstra. Er zouden er nog drie gaan, maar ik weet niet precies wie. Diverse spelers twijfelen.
Djarni Leidelmeijer en Dave Bosgraaf van het tweede gaan naar eerste klasser Oranje Nassau. En volgens de ON geldschieter staan er nog een paar op het verlanglijstje. Thomas Careman van de 1e selectie is al met name genoemd.

Fregge

Well-known member
Twee nieuwe spelers voor ASWH. Doelman Kristijan Nikolic (18) komt over van SC Feyenoord, waar hij dit seizoen in de A1 keept. Een goede bekende van onze trainer Cesco Agterberg, die hem vorig seizoen als junior al liet debuteren in het eerste elftal van de Rotterdammers. Onlangs trainde hij al mee bij ons. Daarnaast komt aanvaller Sam van de Kreeke (22) over van zondaghoofdklasser Halsteren. Beweeglijke, linksbenige speler, kan op meerdere plekken voorin uit de voeten. De selectie krijgt dus steeds meer vorm.

Sam maakte al enkele mooie goals in zijn loopbaan, zoals te zien is in https://www.ad.nl/video/production/wereldgoal-bij-baronie-halsteren~vp27894 en in Die laatste goal kan Fregge zich mogelijk nog herinneren, als hij daar tenminste bij was.

Die herinner ik me niet, maar wel van Ballegooi. Was ineens plots verdwenen toen.

Unregistere

Well-known member
Omdat naast reservedoelman Marvin Nootenboom ook derde doelman Kevin de Geus vertrekt - hij gaat zijn kans wagen om eerste keeper te worden bij BVCB - had ASWH nog een keeper nodig. Wederom viel de keuze op een jonge, talentvolle doelman. Stefan Kok (18) komt over van Excelsior, waar hij in de Onder 19 keepte. Samen met vaste waarde Stef Doed?e en de eerder aangetrokken Kristijan Nikolic (SC Feyenoord) vult hij het keepersbestand in de selectie voor het seizoen 2018/19 in.

Unnekuukse

Active member

de Kok

Member
Bij Be Quick 1887 komt de leegloop nu langzamerhand in beeld?
Bolt gaat lager spelen in Leek, zijn woonplaats, en tweede doelman Harms vertrekt ook nadat hij kennelijk is afgeserveerd door de nieuwe hoofdtrainer. De rest twijfelt!.

Zondag komt Be Quick 1887 bij mij in de buurt en dan zal ik eens even gaan kijken. Is me tegen Quick goed bevallen.
Kijken of ik nog bekenden zie.
Of is er al meer bekend BQandy?

bqandy

Well-known member
Ik heb al diverse spelers gevraagd wat ze gaan doen. Maar iedereen "twijfelt". Ik kan denk ik wel een aardige inschatting maken wie vertrekken, maar dat ga ik hier niet roepen.
Wat nog niet in de publiciteit is geweest, ook niet op de BQ site is dat Stefan Viel de nieuwe keeperstrainer wordt. Opmerkelijk als je Patrick Siepel bij je club hebt rond lopen. Dik 10 jaar geleden officieus uitgeroepen tot de beste hoofdklasse-keeper op zondag.

Verder gaan de vergoedingen er helemaal uit voor de selectie. Dat wordt gecompenseerd met een trainingskamp. Dat vind ik ook opmerkelijk, omdat die vrijwilligersvergoedingen goedkoper waren dan een trainingskamp. Maar wellicht wordt dat financieel anders geregeld.

Unregistere

Well-known member
Reda Kharchouch (Quick Boys) keert toch niet terug naar zijn oude club Ajax, maar kiest voor het uitdagende project bij OFC.

ONS Sneek haalt Nick Burger op bij competitiegenoot ODIN '59.

Bovenaan