Transfernieuws Derde Divisie

bqandy

Well-known member
Ik heb zondag even mijn oor ten luister gelegd bij een aantal BQ spelers na de wedstrijd. Er is nogal wat aan de hand en ik zie alleen maar het vertrek van spelers.
Wat gaat dat worden BQ andy?

Ik heb de nieuwe trainer de afgelopen dagen een paar keer gesproken. Binnenkort gaan we even tete a tete voor een interview. Dan valt er wat meer te melden over volgend seizoen.
Het afgelopen seizoen heeft niet echt motiverend gewerkt voor de eerste selectie. Dat lijkt me duidelijk met onder meer het gedoe rond de vrijwilligersvergoedingen. Dit verbaast me allemaal niks.
 

Unnekuukse

Active member
JVC Cuijk heeft een opvolger voor de vertrekkende spits Jordie van der Laan: Jeroen van Schoonhoven (24).
Hij was eerder actief voor OJC Rosmalen en DESO in Oss. Bij die laatste club maakte hij deel uit van het eerste elftal dat eerder dit seizoen collectief opstapte. Lienden heeft afgelopen winter nog geprobeerd Van Schoonhoven binnen te halen (zie https://www.kliknieuws.nl/regio/sta...r-jeroen-van-schoonhoven-te-kunnen-beschikken), maar kreeg de overschrijving niet rond. Van Schoonhoven speelde daarom in de afgelopen maanden voor het Belgische Herentals.
 

De Groene Scout

Well-known member
Weer 2 vertrekkers bij Be Quick 1887. Of waren deze 2 al bekend?

GRONINGEN – Rick Heim en Jorin Keekstra – beiden uitkomend voor de hoofdmacht van Be Quick 1887 – maken aan het eind van het seizoen de overstap naar Helpman zaterdag 1. Rick en Jorin zijn de eerste versterkingen voor de ambitieuze zaterdag vierdeklasser. Zowel Rick als Jorin hebben een verleden bij Helpman.

Rick (22 jaar) is een multifunctionele verdediger. Rick speelt sinds 2014 voor de hoofdmacht van Be Quick. Rick heeft ruim 100 wedstrijden achter zijn naam staan in de Hoofdklasse en de Derde divisie.
Jorin (22 jaar) is een verdedigende middenvelder die sinds 2014 speelt voor het eerste van Be Quick 1887. Ook Jorin heeft met ruim 100 wedstrijden in het shirt van het vlaggenschip van Be Quick, veel ervaring op Hoofdklasse en Derde divisie – niveau.
 

bqandy

Well-known member
Je bent me net voor. Ik ken de trainer van Helpman zaterdag en die had me al verteld dat hij Heim graag wilde hebben. Maar een overstap van de 3e divisie naar 4e klasse had ik niet verwacht.
Nieuw bij Be Quick: Verdediger Youri ter Arkel (20) terug bij Be Quick en middenvelder Nagesh Amatsaleh (20) van beloften van Cambuur. Middenvelder Yoran Cats (18) komt over van de A1 en middenvelder Tim Snijder (21) blijft. Die komt terug van een lange blessure. We hebben er nu elf, mooi. :)
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Rijnsburgse Boys heeft volgend seizoen Giovialli Serbony.

De spits stapt over naar Westlandia. Vorig seizoen tussentijds naar 'de Uien' gekomen, maar dit seizoen geen basisspeler meer. Gezien alle offensieve versterkingen, heeft hij waarschijnlijk besloten toch maar elders te gaan kijken.
 

bqandy

Well-known member
Verhaal gaat dat een aantal spelers niet enthousiast zijn over het nieuwe trainers duo. Deze twee ook.

Als je terug gaat naar je oude club Helpman dat op zaterdag in de 4e klasse in de middenmoot staat speelt er vast meer mee.
Geen ambitie meer en lekker ballen met oude vrienden?
 

Unnekuukse

Active member
Jordie van der Laan gaat naar DOVO.
Opvallende keuze voor een speler die aangaf in de belangstelling te staan van clubs uit de Jupiler League en zelfs uit het buitenland (Wuppertaler SV). Begrijp ook niet zo goed waarom je vier keer per week 140 kilometer wilt reizen om te gaan spelen bij een club die op hetzelfde niveau uitkomt. Bovendien, bij JVC Cuijk werd Van der Laan gewaardeerd en had hij zijn basisplaats zeker. Ik ben benieuwd of dat bij DOVO ook zo is.
Ik kan maar ??n verklaring bedenken voor deze bijzondere overstap: geld.
https://www.gelderlander.nl/voetbal...naar-dovo-maar-met-een-profclausule~ad1044b1/
 

noordooster

Well-known member
Jordie van der Laan gaat naar DOVO.
Ik kan maar ??n verklaring bedenken voor deze bijzondere overstap: geld.

Er zijn meerdere verklaringen te bedenken voor de overstap naar DOVO, een mooie zaterdagclub trouwens.
van der Laan kan hier zelf het beste een antwoord op geven.
Maar als de enige reden of de hoofdreden geld is, is dat ook niet zo bijzonder .
Op dat niveau is dat vaker het geval.
 

noordooster

Well-known member
Laatst bewerkt:

Unnekuukse

Active member
Achtervolg ik jou? Je stelt iets aan de orde (‘Van der Laan kan hier het beste antwoord op geven’’), ik zoek, vind en geef het antwoord. Mooie service, lijkt me.
 

Unnekuukse

Active member
Van der Laan geeft dus zelf wat andere redenen dan geld.
Mooie club, stappen vooruit, hoger niveau , ambiance, sfeer, ambitie enz.
Overigens in zijn jaar bij Lienden zat hij qua kilometers ook al aardig in de richting.

Overigens heb ik hier op dvk het gevoel een beetje achtervolgd te worden.
Ik ga er maar van uit dat mijn bijdragen kennelijk de moeite waard zijn.

Geloof mij, dit was niet de club die hij in gedachten had toen hij enkele weken geleden bekend maakte bij JVC Cuijk te willen vertrekken...
 

de waan

Well-known member
Het zou ook wel heel bijzonder zijn als een speler in een interview op de website van zijn nieuwe club als eerste zou melden dat hij vooral komt omdat hij zo lekker veel geld kan vangen.
 
Bovenaan