Transfernieuws Derde Divisie

noordooster

Well-known member
Nande Wielink gaat naar ACV. Komt van een Duitse club, SC Spelle-Venhaus. Ken hem verder niet en had eigenlijk een primeurtje van noord-ooster moeten zijn qua regio, maar kwam het net toevallig tegen.

Nande Wielink is een zoon van Jan Wielink, die in het verleden oa voetbalde bij Veendam, Emmen en WKE en trainer was bij diverse amateurclubs in Zuid Drenthe.
Nande is 19 jaar en speelde oa ook in de jeugd van PEC Zwolle en Fc Emmen.
 

Unregistere

Well-known member
Ze zijn nog wel derdedivisionist, dus het mag nog heel even. De Meern, degradant uit de derde divisie zondag, haalt drie spelers van een degradant uit de derde divisie zaterdag, Magreb '90. Linksback Dyllan Ahinful, middenvelder Ismael Chibrani en spits Solace Uyi-Olaye - die officieel Osarugue Solace als voornaam heeft, maar dat terzijde - stappen allemaal over.
 

Fregge

Well-known member
Vankan speelt er al sinds de winterstop he. Heeft op z'n 16e al gespeeld in de Eerste Divisie.

Bij ons ook nieuws. De spits van 2e klasse kampioen Rhode, Koen van der Zanden, komt naar Blauw Geel. 20 jaar, dus afwachten maar hoe dat precies gaat lopen.
 

de Kok

Member
Kees Noordmans van Be Quick 1887 ook weg. De middenvelder gaat naar SWZ Sneek.

Is men daar nog niet in paniek? Of hebben ze ook al een hele groep nieuwe jongens?
Of volgend jaar alleen maar in de zaterdag 3e klasse actief?
Zelf hier in de randstad is het gesprekstof.
 

Unregistere

Well-known member
Kellian van der Kaap, de 19-jarige verdediger van Harkemase Boys, stapt komende zomer over naar FC Groningen. Hij begint daar in de beloften. Ook een oud-speler van de Friezen gaat naar FC Groningen, namelijk aanvaller Matthijs Hardijk (20). Die speelde dit seizoen voor Jong AZ, dus officieel hoort hij niet meer in dit topic.
 

bqandy

Well-known member
Is men daar nog niet in paniek? Of hebben ze ook al een hele groep nieuwe jongens?
Of volgend jaar alleen maar in de zaterdag 3e klasse actief?
Zelf hier in de randstad is het gesprekstof.

Voor zover bij mij bekend gaan er van de 1e en 2e selectie 33 - 35 jongens weg.
Tot nu toe 13 of 14 spelers voor de gehele selectie voor komend seizoen, waarvan twee doelmannen. De enige echte basiskracht van afgelopen seizoen die blijft is Twan Nieboer. Doelman Robert Smit is nog een vraagteken wat hij gaat doen. Die selectie van minstens 20 spelers voor het eerste komt er vast wel. Over de kwaliteit kun je je de nodige vraagtekens stellen natuurlijk. Bij mij is overigens geen paniek, maar wel verbijstering dat dit zo maar kon gebeuren.
 

SanMark.

Well-known member
Dat is allemaal wel aardig bizar, vooral ook omdat je nooit veel betaald hebt aan de spelers (tenminste als ik jou mag geloven), Dan zo'n eerste selectie dan alsnog zo in elkaar ploft.

Dan doe je het als bestuur toch ook niet goed dat je niet kan bedruipen uit de diverse inkomsten ?
 

de Kok

Member
Voor zover bij mij bekend gaan er van de 1e en 2e selectie 33 - 35 jongens weg.
Tot nu toe 13 of 14 spelers voor de gehele selectie voor komend seizoen, waarvan twee doelmannen. De enige echte basiskracht van afgelopen seizoen die blijft is Twan Nieboer. Doelman Robert Smit is nog een vraagteken wat hij gaat doen. Die selectie van minstens 20 spelers voor het eerste komt er vast wel. Over de kwaliteit kun je je de nodige vraagtekens stellen natuurlijk. Bij mij is overigens geen paniek, maar wel verbijstering dat dit zo maar kon gebeuren.

Wat voor grootheden zijn er verantwoordelijk voor het technisch beleid?
Ik ken verenigingen waar de hele verantwoordelijke hap zou worden weggestuurd.
Het was al jaren in de volle breedte een succesverhaal.
Hier snapt toch niemand nog wat van?
 

bqandy

Well-known member
Wat voor grootheden zijn er verantwoordelijk voor het technisch beleid?
Ik ken verenigingen waar de hele verantwoordelijke hap zou worden weggestuurd.
Het was al jaren in de volle breedte een succesverhaal.
Hier snapt toch niemand nog wat van?

Dat was wel duidelijk afgelopen zondag op de tribune. Niemand begrijpt het.
Volgende vertrekker bij Be Quick 1887: Middenvelder Erik Nederhoed.
 

Unregistere

Well-known member
Dongen vult de selectie aan met vijf nieuwelingen. Oguzhan Kazanci (24, linksback, Victoria '03), Mitch van der Ven (23, aanvallende middenvelder, OJC Rosmalen), Thom Avontuur (23, middenvelder, Rijen), Renzo Pereira (21, verdedigende middenvelder, OJC Rosmalen) en Gideon Kingongo (20, vleugelspits, Gemert) dragen volgend het seizoen het geel met blauwe tenue.

EDIT: Een paar uur later meldt Dongen ook een vertrekker. Doelman Jordy Zielschot (23) maakt de overstap naar een andere club in geel met blauw. Hij tekent voor twee jaar bij RKC Waalwijk en gaat dus voor zijn kans in het betaalde voetbal.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
EDIT: Een paar uur later meldt Dongen ook een vertrekker. Doelman Jordy Zielschot (23) maakt de overstap naar een andere club in geel met blauw. Hij tekent voor twee jaar bij RKC Waalwijk en gaat dus voor zijn kans in het betaalde voetbal.

Als hij elke week zo goed keept als gisteren tegen ons, dan gaat dat betaald voetbal avontuur wel slagen.
 
Bovenaan