Transfernieuws Derde Divisie

Unnekuukse

Active member
Wat informeel al langer bekend was is nu definitief: Ferdi Akakan wordt de nieuwe trainer van JVC Cuijk. Akakan speelde twaalf jaar in het eerste elftal van JVC Cuijk. Hij maakte deel uit van de selectie die tweemaal kampioen van de zondaghoofdklasse werd. Akakan komt over van Quick 1888 uit Nijmegen.
 

bqandy

Well-known member
Ook aanvaller Michiel Rusch weg Bij Be Quick. Rusch was meestal invaller en scoorde afgelopen zondag nog tegen Jong Vitesse, Gaat net als Keekstra en Heim naar Helpman zaterdag 4e klasse. Die hebben nu al een kampioenselftal.
 

Unregistere

Well-known member
Magreb '90-captain Omar Boukhari maakt een mooie stap. Hij gaat naar Arsenal! Maar dat bleek dan uiteindelijk toch een tweedeklasser uit Amsterdam te zijn.

Jan Hooiveld verlaat Harkemase Boys, iets wat hij zaterdag al aan een van onze spelers had aangekondigd. Eerder kwam hij met de clubleiding overeen te blijven, maar daarna verloor hij zijn plek. Daarom kiest hij nu voor SC Genemuiden.
 

Joost

Well-known member
Uit de krant;

EVV heeft de selectie voor het komend seizoen zo goed als rond.

Vertrekkers: Tim van Renselaar, Rick Polman, Muhammet Karpuz, Chefrino Eind, Paul Schr?ders, Joey Dekkers, Julien Clout en Tom Hanssen.

Nieuwkomers: Bart Dings (Susteren), Siem van Dijck (Haelen), Remco Gielen (Spcl Irene), Roy Gielen (VVV), Jeffrey Rijkers (VVV), Jorick Schilken (VVV), Bob Vankan (FC Twente), Boyd Derksen (Roda JC), Rick Tummers (DVO), Collin Papen (eigen jeugd), Jordi Beelen (Veritas), Mike Verheyen (Belgi?).
 

bqandy

Well-known member
Ik heb het bericht op Tweenul gelezen. Laat me graag verrassen.
'
Het roddelcircuit meldde al dat verdediger Djarni Leidelmeijer niet naar Oranje Nassau zou gaan, maar bij Be Quick blijft, dat klopte dus. Leidelmeijer speelde laatste wedstrijden in de basis.
Aanvaller Remon Schutte komt weer terug. Speelde de afgelopen jaren bij Achilles 1894. Ik weet niet of hij een blessure heeft gehad, maar geen basiskracht dit seizoen bij de Assenaren.
 

de Kok

Member
'
Het roddelcircuit meldde al dat verdediger Djarni Leidelmeijer niet naar Oranje Nassau zou gaan, maar bij Be Quick blijft, dat klopte dus. Leidelmeijer speelde laatste wedstrijden in de basis.
Aanvaller Remon Schutte komt weer terug. Speelde de afgelopen jaren bij Achilles 1894. Ik weet niet of hij een blessure heeft gehad, maar geen basiskracht dit seizoen bij de Assenaren.

Schutte ging bij Be Quick weg omdat hij geen kansen zag. Even nagetrokken op internet, maar was zeker dirt seizoen buiten de boot gevallen bij Achilles 1894.
Is het dan een 3e divisie waardige speler?
 

Unregistere

Well-known member
Clarence Bijl komt naar ASWH. Hij is 19 jaar en maakte vorig seizoen deel uit van de selectie van FC Dordrecht. Na een goede voorbereiding viel hij echter toch buiten de boot en speelde vooral bij de beloften. Reden voor hem om te vertrekken. Eerder speelde Bijl tien jaar in de opleiding van Feyenoord. Is van origine rechtsback, maar kan ook in een aanvallendere rol op de rechterkant uit de voeten. Onlangs trainde hij al enkele keren mee en maakte toen een positieve indruk.

IMG-20180531-WA0001_500x500.jpg


Weer een stapje dichter bij de definitieve selectie voor komend seizoen dus! :duim:
 

Unregistere

Well-known member
De eerste FC Lisse-banneling is onderdak. Doelman Brian van der Werff gaat volgend seizoen ver voor de goal keepen bij OFC. Een logische stap, had wel verwacht dat hij daar of bij De Dijk zou opduiken.
 
Laatst bewerkt:

de Kok

Member
Komende dagen even de site van de club in de gaten houden. Er komt weer wat aan.

Opdracht opgevolgd BQandy. Lees ik dus iets over de ALV. Ik denk daar is wel wat aan de hand bij die club. Maar door de regels heen van de verslaggever, die zijn naam echt eer aan doet, lees ik dat je kennelijk de vinger niet op de zere plak mag leggen. want dan krijg je op de site een sneer. Wordt als een persoonlijke aanval gezien, terwijl kennelijk het beleid aan de kaak wordt gesteld.
Links of rechts om is daar dus duidelijk iets heel fout binnen die club.
Maar als ze de kop in het zand willen steken vrees ik het ergste.
We zullen het zien.
 

bqandy

Well-known member
Opdracht opgevolgd BQandy. Lees ik dus iets over de ALV. Ik denk daar is wel wat aan de hand bij die club. Maar door de regels heen van de verslaggever, die zijn naam echt eer aan doet, lees ik dat je kennelijk de vinger niet op de zere plak mag leggen. want dan krijg je op de site een sneer. Wordt als een persoonlijke aanval gezien, terwijl kennelijk het beleid aan de kaak wordt gesteld.
Links of rechts om is daar dus duidelijk iets heel fout binnen die club.
Maar als ze de kop in het zand willen steken vrees ik het ergste.
We zullen het zien.

Morgenochtend Dagblad van het Noorden maar eens open slaan of digitaal aanklikken.
 

de Kok

Member
Morgenochtend Dagblad van het Noorden maar eens open slaan of digitaal aanklikken.

Ik heb het inmiddels gelezen.
Mij wel duidelijk. Die Berends bagatelliseert het vertrek. Inderdaad een tombola, maar rond 30 spelers weg waarvan 20 uit onvrede, dat heeft niets met tombola's of vergoedingen te maken, maar met beleidsbepalers die er niets van begrijpen.
Ik denk dat oud voorzitter Osinga zich keurig ingehouden heeft, maar wel de spijker op de kop slaat.
Als het over ambitie gaat zal het bij hem gaan over daden, bij Berends zo als ik het inschat over woorden. Oud politicus las ik en nog wel van de PvdA...........
We zullen het zien.................

http://www.e-pages.dk/dvhn/8611/article/733861/52/1/render/?token=f31a22372663de870f34f2a2cf5b012c
 

bqandy

Well-known member
Ik had er iets meer van het artikel verwacht. Het is begin juni en er staat nog geen volwaardige selectie. Hoe kan dat?
 
Bovenaan