Transfer Deadline Day

Batigoal

Well-known member
Blijft altijd mooi die Deadline Day verhalen! Staan er ook een paar in dit topic. Moet altijd denken aan de beelden van Odemwingie die heel Engeland doorreed op zoek naar een club. Of live op tv de dildo in de oor van die verslaggever!

Wel leuk, als je kijkt naar de openingspagina van dit topic; nog maar 6 jaar geleden maar je leest al diverse vergeten voetbalnamen.
 

erka

Well-known member
Uiteindelijk heeft de Premier League dus net zoveel geld uitgegeven als de Primera Division, Bundesliga, Serie A en Ligue 1 samen.
 

Eef de Kip

Well-known member
En het wordt alleen nog maar meer. Rechten voor de PL in het buitenland zijn ook weer omhoog gegaan dus volgens jaar kan er wel weer een miljard meer worden stukgegooid.
Nog even en de tv rechten zijn 80% van de begroting, lijkt me toch ook wel een zeker risico.
 

erka

Well-known member
Eigenlijk hoop ik dat de Premier League een keer volledig gaat crashen, maar dat zal wel niet gebeuren.
 

Batigoal

Well-known member
De enige manier waarop dit minder wordt is wanneer de nieuwe generatie steeds minder voetbal gaat kijken. Dat gebeurt ook al volgens mij, alleen het nadeel is dat dit juist ten koste gaat van lokaal voetbal en dat de superrijke clubs wel interessant blijven voor het nieuwe publiek. Dus de geldbron zal een keer ophouden, maar dit zal vooral in de andere competities gebeuren, waardoor de verschillen alleen maar groter blijven worden.

Als je als Nederland trouwens minder voor je televisierechten vangt dan de competities van Oostenrijk, België, Japan en zelfs Chili, dan mag je je zelf ook wel een beetje schamen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

zwammy

Well-known member
Als je als Nederland trouwens minder voor je televisierechten vangt dan de competities van Oostenrijk, België, Japan en zelfs Chili, dan mag je je zelf ook wel een beetje schamen.

Wij betalen gewoon niet om voetbal te kijken, de dwazen die 3 wedstrijden op een dag kijkt van erbarmelijk niveau zitten volgens mij allemaal op dit forum. Het merendeel zit of in het stadion of kijken om 7 uur de samenvattingen wel.
 

Pascallovic

Well-known member
Volgens mij loopt ESPN prima qua abonnees. Men heeft gewoon goed gebruik gemaakt van de situatie toen het contract werd afgesloten. Lang zekerheid bieden en inmiddels is de situatie veranderd en zit je als Eredivisie nog een paar jaar aan een contract vast, wat in de huidige tijd een koopje is voor ESPN.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Joost

Well-known member
Sing a song for our Stanno
We will never let you go
You'll always be
At City with me

Dit zong ik ook nog mee afgelopen maart in het uitvak bij Mansfield v Exeter.
Adam Stansfield. Lokale held. Supporter van Exeter en via een amateurclub en Yeovil kwam hij in 2006 bij Exeter terecht.
Een spits die zeker geen wonderen verrichtte maar er wel altijd stond.

In maart 2010 werd bij Stansfield darmkanker geconstateerd. Hij keerde in juli 2010 nog terug op het trainingsveld maar overleed op 10 augustus 2006 op 31 jarige leeftijd. Er werd een foundation opgericht om onderzoek naar darmkanker te financieren en zijn familie te ondersteunen. Het nummer 9 werd niet meer gebruikt, er is een tribune naar hem vernoemd en jaarlijks spelen Yeovil en Exeter om de Adam Stansfield Trophy in de voorbereiding.

Zijn zoon, Jay, speelde jaren in de jeugdopleiding van Exeter maar werd in 2019 door Fulham weggekocht (zo werkt het oneerlijke jeugdsysteem in Engeland...). Ook bij Fulham scoorde hij aan de lopende band in de jeugd en deze voorbereiding sloot hij aan bij het eerste team. Hij stond zelfs in de basis in de 3e wedstrijd. Maar vanwege gebrek aan perspectief mocht hij op huurbasis vertrekken.

Gisteren maakte hij zijn debuut voor Exeter City. Met nummer 9.
 

Batigoal

Well-known member
De nieuwe spits van Wolves, Sasa Kaladjzic, is al gelijk zwaar geblesseerd geraakt en dus zoekt Wolves naar een transfervrije spits aangezien ook Jimenez nog in de lappenmand zit. Nu dachten ze die met Diego Costa gevonden te hebben, maar zijn verzoek tot een werkvergunning is afgewezen.
 

erka

Well-known member
Direct verkopen. Groningen wil met 9 centrale verdedigers, een keeper en een spits spelen dus dan kunnen die backs wel weg. Kunnen er bovendien ook geen zak van.
 
Bovenaan