Transfer Deadline Day

Abubakari

Well-known member
Dat enorme leedvermaak doet dat wel vermoeden of in elk geval dat hij iets gedaan heeft wat dat rechtvaardigt. Ik vraag me oprecht af wat dat dan is want ik dacht dat vd Beek best een sympathieke uitstraling heeft.
 

ALenstra

Well-known member
We vragen ons gewoon af hoe een voetballer als hij zomaar twee jaar van zijn loopbaan kan vergooien.
 

Hankie

Well-known member
Dat enorme leedvermaak doet dat wel vermoeden of in elk geval dat hij iets gedaan heeft wat dat rechtvaardigt. Ik vraag me oprecht af wat dat dan is want ik dacht dat vd Beek best een sympathieke uitstraling heeft.
Klopt het komt meer om de constant hype eromheen. Als hij 5 minuten voor 2 invalt, moet het paginagroot in de krant. Dus het is meer een running gag geworden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klopt het komt meer om de constant hype eromheen. Als hij 5 minuten voor 2 invalt, moet het paginagroot in de krant. Dus het is meer een running gag geworden.
Dit. Ik heb helemaal niets tegen Van de Beek, ik ken die jongen niet eens. Maar inderdaad, dat gehype steeds, terwijl hij volgens mij een simpele huis-tuin-en-keuken voetballer is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Of het een hype is of niet, maar iedere week een of twee berichten of Donny wel of niet van de bank af komt is iets too much. Verder helemaal niets tegen die jongen. Alleen dat tot in de extreme bepaalde Nederlandse voetballers volgen…
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gewoon Davy Klaassen II. Goed bij Ajax, maar de stap omhoog (sorry Ajacieden) lukt niet.
 

Batigoal

Well-known member
Hetzelfde is met Frenkie en de Ligt, maar dat zijn betere voetballers.
Die zijn gewoon basisspeler, lijkt me een andere situatie.

Donny heeft een neusje voor verkeerde clubkeuzes lijkt het, maar wellicht heeft Lampard wel plannen met hem.
 

Batigoal

Well-known member
Daarvan staat ook elke zucht en scheet in de krant, terwijl bijvoorbeeld een de Vrij uit het nieuws blijft.
Van Virgil en Memphis stonden dan weer wel elke poep en scheet rondom hun revalidatie en hun rentree in de krant. Hoe zou dat komen?
 

Batigoal

Well-known member
Over ex-Ajacieden gesproken! Carel Eiting gaat alweer weg bij Genk en keert terug bij Huddersfield Town, de club waar hij al eerder op huurbasis speelde.
 

Abubakari

Well-known member
Okay, zal dan wel komen doordat ik die kranten niet lees.
Ik vond Donny bij Ajax trouwens beter dan Klaassen toen die weg ging, ik denk dat Donny bij de juiste club (waar ie wel speelt) de draad wel weer op kan pakken want ik vond het bij Ajax meer dan een huis tuin en keuken voetballer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klaassen was de verbeterde versie van Siem de Jong en Van de Beek leek de verbeterde versie van Klaassen.
 
Bovenaan