Nee, maar 5 ton voor Haps en 750.000 voor McBurger is dan echt wel heel weinig.aan de paddo's?
Nee, maar 5 ton voor Haps en 750.000 voor McBurger is dan echt wel heel weinig.aan de paddo's?
Ik was er tegen Almere niet maar ik kan het me haast niet voorstellen. Remans was absoluut van waarde geweest in dit elftal.Mart Remans, is dat die jongen die door de west tribune word uitgescholden omdat hij ipv werkloos thuis te zitten naar MVV gaat om daar geld te verdienen?
Nee, was op facebook, maar kan het bericht niet meer vinden. Zal wel weg zijn gehaald.Ik was er tegen Almere niet maar ik kan het me haast niet voorstellen. Remans was absoluut van waarde geweest in dit elftal.
Die gaat dus over 2 jaar voor dik 20 miljoen euro naar een Engelse middenmoter.Benjamin Nygren van SC Heerenveen naar FC Nordsjaelland.
BrentfordDie gaat dus over 2 jaar voor dik 20 miljoen euro naareen Engelse middenmoter.
Die hebben Wood verkocht aan Newcastle en halen voor de helft van dat geld een betere spits voor terug. Prima deal.Die gaat een Alexander Sorloth doen. En Wout Weghorst gaat trouwens naar Burnley.