Transfer Deadline Day

Max

Administrator
Forumleiding
Aan wie je het verkoopt hè. Die Russen lappen wel. Doe je zaken met Turken en Italianen moet je bijna geld toeleggen. Verder had Haps nog maar een 1-jarig contract, wisselspeler, blessuregevoelig en vermeend strafblad.

Burger voor 7 ton is geen heel gek bedrag voor een jongen die maar niet wil doorbreken.
 

Batigoal

Well-known member
Real Madrid heeft Camavinga binnen. Voor 31 miljoen euro. Dat is echt een koopje.

Een ander groot talent, Ilaix Moriba, wilde niet verlengen bij Barcelona en dus verkopen ze hem aan RB Leipzig. Sabitzer vertrok daar naar FC Bayern München en mogelijk gaat ook nog Dani Olmo op de valreep weg, dus die konden wel nieuw talent gebruiken.

Dan zijn er ook nog geruchten vandaag dat Barcelona en Atletico Madrid spelers gaan uitruilen. Griezmann zou terug gaan naar Atletico en João Felix of Saul Niguez gaat dan naar Barça.
 

Joost

Well-known member
De laatste weken van de transferperiode bij Roda zijn niet helemaal geweldig verlopen.

Mart Remans werd van de hand gedaan en vond in Maastricht onderdak. Het contract met Serrarens is in onderling overleg ontbonden gisteren.

Dat zijn een centrale 2 spitsen minder. Daarvoor kwamen twee linksbuitens terug. Limbombe van Genk, een talent. En Cijntje van Heracles die in Dordrecht een heel goed seizoen had 3 jaar geleden maar daarna niets meer presteerde. Beide spelen op de plek van Pflucke.

Maar onze slechtst bezette plekken zijn centraal in de spits en achterin, maar daar kwam niemand...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mart Remans, is dat die jongen die door de west tribune word uitgescholden omdat hij ipv werkloos thuis te zitten naar MVV gaat om daar geld te verdienen?
 

Joost

Well-known member
Mart Remans, is dat die jongen die door de west tribune word uitgescholden omdat hij ipv werkloos thuis te zitten naar MVV gaat om daar geld te verdienen?
Ik was er tegen Almere niet maar ik kan het me haast niet voorstellen. Remans was absoluut van waarde geweest in dit elftal.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik was er tegen Almere niet maar ik kan het me haast niet voorstellen. Remans was absoluut van waarde geweest in dit elftal.
Nee, was op facebook, maar kan het bericht niet meer vinden. Zal wel weg zijn gehaald.
 

Maasveld

Well-known member
Ophef in Frankfurt. Lazio was zeer geïnteresseerd in Kostic, die op zijn beurt ook graag wil vertrekken. Frankfurt wilde hem echter niet laten gaan. In plaats van dat te zeggen schijnen ze een vals e-mail adres te hebben gegeven aan Lazio, zodat ze tegen Kostic konden zeggen dat er geen officieel bod was binnengekomen.
 

Batigoal

Well-known member
Volgens mij was Kostic ook al een lastpak tegenover HSV rond zijn transfer naar Frankfurt, dus dat verbaast me niks.
 

Makanaky

Well-known member
Trippier en Diego Carlos bij Newcastle waren 2 maanden terug toevalligerwijs ook mijn eerste aankopen in Football Manager. De dodelijke Aleksander Isak zullen ze wel niet halen na de rare aankoop van Wood.
 

ALenstra

Well-known member
Jordy de Wijs van Queens Park Rangers naar Fortuna Düsseldorf. Ook neemt Fortuna Daniel Ginczek over van VfL Wolfsburg.
 

SuikerBrood

Well-known member
Kan mij niet meer zo'n druk einde van een transferperiode heugen voor Heerenveen. Verwachting is morgen dus nog drie deals; Kongolo, Sarr & Haye.
 

Batigoal

Well-known member
Die gaat een Alexander Sorloth doen. En Wout Weghorst gaat trouwens naar Burnley.
Die hebben Wood verkocht aan Newcastle en halen voor de helft van dat geld een betere spits voor terug. Prima deal.

Over Newcastle gesproken: de rijkste ploeg heeft straks meer dan 100 miljoen euro uitgegeven aan Trippier, Wood, Guimaraes en waarschijnlijk verdediger Dan Burn van Brighton en spits Ekitike van 19. Dan had ik, op Guimaraes na, wel wat indrukwekkendere namen verwacht.
 
Bovenaan