Transfer Deadline Day

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is vandaag Deadline Day. Plaats hier alle geruchten en transfers, binnen- of buitenland maakt niet uit. Borrelnootjes erbij en knallen maar.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben benieuwd welke transfer er vanavond gaat afketsen vanwege een kapotte fax of een niet-aanwezige secretaresse.
 

Joost

Well-known member
NEC legt twee linksbacks vast; een Duitser en een Oostenrijker.

Roda wil nog weer eens een speler van Standard huren; Beni Badibanga.
 

U.G.

Well-known member
hmm volgens ESPN gaat Leicester aan de afkoopclausule voldoen van Adrien van Sporting. Die staat gewoon op 45 miljoen he....eerst zien ( zoals wel vaker ) dan geloven. Dit wil ik niet zien gebeuren. Slimani hebben ze al wel gehaald voor 35 miljoen.

Elias is vanuit Corinthians terughaald door Sporting.

De verhoudingen van Sporting en Benfica liggen zwaar onder het vriespunt momenteel, proefde ik in Portugal. En vandaag schijnt Sporting zich te mengen in de strijd om het talent Rafa in te lijven.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Volgens Calciomercato is Inter nog niet klaar op de markt, ze zijn volgens deze radiozender, gericht op Italianen in het buitenland, bezig last minute Matteo Darmian en Fabio Coentrao binnen te halen.
 

Batigoal

Well-known member
Tsja en zo bijzonder is die Peters niet. Heerenveen had in de tussentijd al lang een ander kunnen halen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De tering wat een stelletje eikels in Tilburg. Wat denken ze wel...
 

miklo

Member
De mooiste deal is gemaakt. Chelsea haalt de immer overschatte Luiz terug. 2 jaar geleden nog 60 miljoen en vandaag voor 38 miljoen. Succes Chelsea
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen heeft met Facey in ieder geval al een verdediger gehaald.


David Luiz lijkt nu toch echt naar Chelsea te gaan. Dat is opvallend!
Zou Kluivert dan nog iets gaan doen?

Stoke haalt Bony nog even. Wilshere naar Bournemouth vind ik ook wel opvallend.
Konoplyenka naar Schalke net zo goed verrassend.

Erkin en Inler naar Besiktas en Galatasaray haalt Sigthorsson en De Jong nog.

Ook Alanyaspor haalt nog wat mensen binnen.
 

Batigoal

Well-known member
Nigel de Jong gaat naar Galatasaray, maar een andere Nederlander gaat er juist weg: Ryan Donk speelt de rest van het seizoen voor Real Betis in Spanje.

Marcos Alonso kost Chelsea zelfs meer dan de geruchten; namelijk 27 miljoen euro.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nasri naar Sevilla en Mangala naar Valencia. Ook aardige transfers.
 

Bernardo

Well-known member
Dennis van Bergen ‏@dennisvanbergen 5 min.5 minuten geleden
Sparta haalt een grote naam binnen, een Pogba, Matthias Pogba. Inderdaad, de broer van #VIDeadlineDay
 

Bernardo

Well-known member
SC Cambuur ✔ @SCCambuurLwd
Wie gaat dit shirt met rugnummer �� komend seizoen dragen ⚽️? #DeadlineDay #Cambuur

Bingo.
 
Bovenaan