Transfer Deadline Day

Max

Administrator
Forumleiding
Komt schijnbaar nog een keeper aan. Verder gaan er nog verhalen dat we stiekem een Braziliaanse middenvelder nog niet uit ons hoofd hebben gezet, maar daar geloof ik niet veel van. Verder schijnt er nog een Bolle te komen voor Feyenoord Onder 21. Wellicht dat iemand nog in paniek Dilrosun wil ophalen.

Kan natuurlijk zijn dat Geertruida alsnog vertrekt. Dan moet Feyenoord opeens wel flink aan de bak.

Overigens schijnt Hendriks ook nog te gaan naar Vitesse en Kasanwirjo mogelijk naar Rapid Wien. Dan zou er eigenlijk wel een verdediger bij moeten.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
vd Sande transfervrij naar den Haag en een rechtsback van Rapid Wien transfervrij overgenomen, wij zijn klaar volgens mij.
 

Maasveld

Well-known member
Komt schijnbaar nog een keeper aan. Verder gaan er nog verhalen dat we stiekem een Braziliaanse middenvelder nog niet uit ons hoofd hebben gezet, maar daar geloof ik niet veel van. Verder schijnt er nog een Bolle te komen voor Feyenoord Onder 21. Wellicht dat iemand nog in paniek Dilrosun wil ophalen.

Kan natuurlijk zijn dat Geertruida alsnog vertrekt. Dan moet Feyenoord opeens wel flink aan de bak.

Overigens schijnt Hendriks ook nog te gaan naar Vitesse en Kasanwirjo mogelijk naar Rapid Wien. Dan zou er eigenlijk wel een verdediger bij moeten.
5 keepers dus? Of is die keeper Van Sas?
 

De Wolf

Well-known member
Feyenoord heeft Osunda overgenomen. Van der Sas wordt keeper nummer 4

PSV haalt denk ik ook nog wat. Hebben weer wat meer te besteden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
5 keepers dus? Of is die keeper Van Sas?

Dat is die keeper. Die Osunda is een Nigeriaanse Amerikaan. Begreep dat hij voor Dordt kwam, maar dat is nog niet als zodanig gecommuniceerd. Kan natuurlijk ook bij Jong Feyenoord meedoen.
 

Jef400

Well-known member
Van Crooij zit morgen niet meer bij de selectie van Sparta. Hij is net zoals de club rond met een club uit het Midden-Oosten.
 

Bernardo

Well-known member
Bangura vandaag niet meer op training, gaat toch zijn transfer maken. Volgens de geruchten naar Stoke City, mooie stap!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan