Bayern haalt gewoon nog even Cancelo van Man City binnen. Heeft Blind al een transferverzoek ingediend?
Naast Vd Beek ligt nu ook Eriksen er voor langere tijd uit las ik, dus dat is logisch. Bij Bayern werd Sabitzer volgens mij ook al gehaald als vervanger van een langdurig geblesseerde speler.Sabitzer naar Utd
Kijk uit, er stond op Twitter dat Viborg een bod van 600.000 had uitgebracht op Venema1Limburg heeft voor Deadlineday een liveblog, doen ze eigenlijk altijd. Alleen vandaag gebeurt er echt bijna helemaal niets. VVV heeft iemand gehuurd van Eagles en dat is het.
Ik denk dat de verantwoordelijken van de club al thuis zitten maar 1Limburg gaat stug door.
Toch bijzonder dat het niet lukt met Ziyech, zou weleens interessant zijn om te zien wat er allemaal moet gebeuren.Bij Ziyech is het toch niet gelukt om de papierwinkel in orde te krijgen. Die mag dus blijven genieten van de bank in Londen, in plaats van Parijs. Wat Chelsea wel lukte was om Enzo Fernandez voor 121 miljoen vast te leggen in de late uurtjes.
Toch bijzonder dat het niet lukt met Ziyech, zou weleens interessant zijn om te zien wat er allemaal moet gebeuren.
Ze doen alleen maar aankopen daar, dus zullen wel aankooppapieren hebben verzonden.Ik las ergens dat Chelsea drie keer verkeerde papieren stuurde.
Ja, die moeten helemaal uit Oekraïne komen, en lopen op Russisch gas.Je wil niet weten hoe duur faxen zijn tegenwoordig!
En dan moet je ook nog iemand vinden die tegenwoordig nog weet hoe een fax werkt. Daar zitten de echte kosten.Je wil niet weten hoe duur faxen zijn tegenwoordig!