Transfer Deadline Day

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat Barazite al ergens in de zandbak zat, maar hij is nog in Utrecht dus.
 

Batigoal

Well-known member
Ook NAC haalt nog even twee spelers binnen: verdediger Shane O'Neill is wereldreiziger die vorig jaar bij Moeskroen en Apollon Limassol zat. Middenvelder Charni Ekangamene was ooit een talent bij Manchester United, maar was afgelopen seizoen bankzitter bij Zulte Waregem.
 

zwammy

Well-known member
Ook NAC haalt nog even twee spelers binnen: verdediger Shane O'Neill is wereldreiziger die vorig jaar bij Moeskroen en Apollon Limassol zat. Middenvelder Charni Ekangamene was ooit een talent bij Manchester United, maar was afgelopen seizoen bankzitter bij Zulte Waregem.

Ook nog bij Cambridge United gezeten, mijn eerste club als Manager. Dan moet het wel een goede zijn.
 

Joost

Well-known member
Het is wel erg leuk gedaan inderdaad. Alleen volgende keer wellicht een extra bank want het ziet er nogal krap uit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Danny Holla gelinkt aan Zwolle. Dat is toch een type als Wout Brama?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Spannend nog omtrent Henriksen.

Ik denk dat hij blijft. Vind het ook wel opvallend dat Jozefzoon en Poulsen bij PSV blijven.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wow! Ze lieten net het transferoverzicht van Middlesbrough zien. Ik wist niet dat ze gewoon 15 miljoen hadden afgetikt voor De Roon. Verreweg hun duurste aankoop. Daar hebben ze veel vertrouwen in dan. Kan niet wachten tot hij fit is en gaat spelen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zondag een docu over De Roon op Fox. Was daar een held in Atalanta en leverde ons door die klapper nog 1.5 mln extra op.

Sam Larsson blijft denk ik. Heel blij mee!!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Roel Brouwers.. Dat is tot nu toe ook nog geen succes zeg. Bankzitter nu al.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Marvin Emnes naar Blackburn.

Dat zou toch ook een heel goede speler zijn voor elke eredivisieclub, maar niet te betalen.

Ik meende trouwens dat Emnes zijn contract bij Swansea net verlengd had.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Over handelsgeest gesproken. Slimani kwam voor 300.000 bij Sporting en vertrekt voor 30 miljoen.:duim:
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Piazon naar Fulham. Er gaat toch ook weer een leger aan goede spelers naar het Championship.

Als Narsingh en Willems niet willen verlengen, dan heeft PSV wel een probleem volgens mij.
 
Bovenaan