Transfer Deadline Day

PES5

Administrator
Forumleiding
Leuk programma bij FC Afkicken.

Volgens Kwakman wilde Volendam Veerman, maar die mocht niet weg. Die willen nu Muhren.


Gaan nog geruchten rond Koeman en Brahimi voor Everton en Leicester hengelt nog nadrukkelijk naar Silva en Slimani van Sporting.

Ik vind Wilshere naar Bournemouth toch echt wel ??n van de meest opmerkelijke transfers.

Wel leuk natuurlijk, want die spelers zie ik liever wekelijks spelen dan op de bank bij een grotere club.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
In veel gevallen gaat het om huur ook.

Juventus huurt Cuadrado voor 5 miljoen per jaar van Chelsea. Gaat om een huurperiode van 3 jaar.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Sissoko is een hot item in Engeland. Heeft toestemming gekregen om het trainingskamp van Frankrijk te verlaten en nu zou Everton volgens BBC grote kanshebber zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
FC Afkicken doet ook dit weer prima. Die gasten gaan echt een gevestigde naam in de sportmedia worden.
 

U.G.

Well-known member
Gaan nog geruchten rond Koeman en Brahimi voor Everton en Leicester hengelt nog nadrukkelijk naar Silva en Slimani van Sporting.

Slimani is al gekeurd, dat is al bijna officieel. Wat betreft Silva, er volgen nu echt wat spannende laatste uurtjes nu... tiktaktiktak.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Pech voor Sporting is dat er een clausule is.

Heeft Sporting nog back up als dit doorgaat?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Veldwijk op weg naar Kortrijk. Die kan toch wel beter zou je zeggen?

N'Koudou van Marseille naar Spurs.

Excelsior zou misschien nog ??n of twee jongens willen verhuren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Laatste gerucht.. Benzema naar PSG.


Zou me toch niks verbazen dat PSG nog een spits wil. Cavani is het toch niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Excelsior heeft geprobeerd om Jinty Caenepeel te huren. FC Eindhoven heeft het bod geweigerd. Jammer, want dat is een goede speler.
 

Pascallovic

Well-known member
Laatste gerucht.. Benzema naar PSG.


Zou me toch niks verbazen dat PSG nog een spits wil. Cavani is het toch niet.
Kan mij niet voorstellen dat Real Madrid nog een spits weg doet. Ze hebben er maar 2 met Morata en Benzema. Dan doe je er niet eentje weg zonder goede vervanging.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Opmerkelijk dat ze dat geweigerd hebben.

Caenepeel mag bij Eindhoven zelfs niet meer meetrainen bij de beloften van Eindhoven. Ligt overhoop met Moniz. Eindhoven lijkt verder niet te kunnen opschieten met Excelsior. Zie eerder al Massop.

Vergelijkbaar met Peters dus. Die Van Gool wil uit rancune naar Streppel Peters niet laten gaan.

Kortijk is overgenomen door een investeerder uit Maleisi? en heeft ook plannen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Kan mij niet voorstellen dat Real Madrid nog een spits weg doet. Ze hebben er maar 2 met Morata en Benzema. Dan doe je er niet eentje weg zonder goede vervanging.

Kluivert had ook eerder gemeld dat er niks meer zou gebeuren, maar je weet het niet.
 

U.G.

Well-known member
Pech voor Sporting is dat er een clausule is.

Heeft Sporting nog back up als dit doorgaat?

Elias is gisteren ingevlogen vanuit Brazili? ( ex-Atletico Madrid ). Ik denk dat het board al een paar weken dondersgoed weet wie er vertrekt en wie niet.
 

U.G.

Well-known member
Carcela van Benfica naar Granada.

David Luiz op het punt terug te keren naar Chelsea.

Brahimi blijft gewoon bij Porto.
 
Bovenaan