Transfer Deadline Day

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind het dikke prima. Steeds wisselende gasten en ook vooral aandacht voor alle clubs. Prima initiatief.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zoiets inderdaad.

Everton wordt nu ook al gelinkt aan Ener Valencia.

Markovic naar Sporting lees ik nu UG.
 

Batigoal

Well-known member
Opmerkelijk dat ze dat geweigerd hebben.

Caenepeel mag bij Eindhoven zelfs niet meer meetrainen bij de beloften van Eindhoven. Ligt overhoop met Moniz. Eindhoven lijkt verder niet te kunnen opschieten met Excelsior. Zie eerder al Massop.

Vergelijkbaar met Peters dus. Die Van Gool wil uit rancune naar Streppel Peters niet laten gaan.

Kortijk is overgenomen door een investeerder uit Maleisi? en heeft ook plannen.

Kortrijk en Cardiff City hebben dezelfde eigenaars. Er zijn het afgelopen jaar al vaker spelers uitgewisseld.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En nu lijkt Sissoko weer naar Spurs te gaan haha. Dat wordt nog wat.


Het zou Jurriaan van Wessem niets verbazen dat Benzema toch weg moet bij Real, maar PSG acht hij onwaarschijnlijk.

Balotelli naar Nice. Ook verrassend.

Is Garay al zeker naar Valencia? Dan hebben die toch wel weer een goed duo met Mangala en Garay.

Valencia zou ook nog meer willen gaan doen.
 

Pascallovic

Well-known member
Balotelli wisten we dat als ie ergens zou opduiken het geen grote club zou zijn. Een middenmotor in Frankrijk dus, in plaats van Italie. Wens ze veel sterkte met hem.
 

U.G.

Well-known member
Zoiets inderdaad.

Everton wordt nu ook al gelinkt aan Ener Valencia.

Markovic naar Sporting lees ik nu UG.

Ik hoorde vandaag de geruchten ( weer ) voorbij komen idd. maar dat werd overschaduwd door al het Leicester-geweld. Dan heb ik het bij jou voor het eerst gehoord, het gaat nog steeds hard. Sporting is binnen twee weken bijna een compleet ander elftal.

Rafa naar Benfica.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Henriksen moet ook nog maar hopen dat het rond komt met Hull City de komende uren.

Verwacht ik niet. Ze hebben Masonal gehaald.

Hull haalt nu weer een speler trouwens, aanvoerder van Man Utd -21.

Guidetti wordt nu gelinkt aan Valencia.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En nu weer naar Everton. :D

Haha inderdaad.

Dan krijgt Koeman toch echt een prima team. Lukaku en Barkley blijven en oa Bolasie en Sissoko komen. Dikke prima.

Denayer naar Sunderland. Wilde heel graag terug naar Galatasaray, maar dat mocht niet van City.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Over Odemwingie gesproken; Aldershot Town wordt zijn nieuwe bestemming.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Danny Murphy zegt dat als Everton Sissoko uit de handen van Spurs weet te houden, dit puur komt door Koeman. Wat hij de club brengt is fantastisch volgens Murphy. Mooi om te lezen.
 
Bovenaan