Ja, het is drie dagen voor de openingsceremonie, maar de spelen gaan morgen al van start met voetbal en softbal.Dat zie ik niet meer gebeuren, 3 dagen voor de openingsceremonie. Lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk.
Kijk maar in je woordenboek.Paardenafrichting???
Mwah, Van Dale geeft geen hit....Kijk maar in je woordenboek.
Dressuur staat bij mij gewoon in het woordenboek. Het is een duur woord voor africhting. Het is afgeleid van het Franse werkwoord dresser, wat africhten betekent. Het is dezelfde onzin als dat je been zou moeten zeggen ipv poot, als het over paarden gaat. Het klinkt allemaal heel deftig of eufemistisch maar uiteindelijk is het gewoon precies hetzelfde.Mwah, Van Dale geeft geen hit....
Ik zie het ook. Waarschijnlijk is het wel iets waar normaal gesproken publiek bij aanwezig had mogen zijn en staat het daarom op de publieke agenda. Ik heb geen idee.maar zie nu op de site van de Spelen dat het de inspectie is... Dat is dus geen onderdeel van de Spelen, vergelijkbaar met de weging bij judo of boksen...
Nee, via Eurosport Player kun je gewoon kijken. Daar hoef je geen extra abonnement voor af te sluiten.Dus je hebt de Eurosport Player, maar voor de Spelen moet je een apart abonnement afsluiten? Waardeloos zeg.
Is het niet ook gewoon via nos.nl streams te volgen?
Nou en dan weten we weer genoeg bij jou.Die rechten liggen bij Eurosport nu. NOS heeft wel een stream maar niet meer tig kanalen tegelijk waarop je alles kunt kijken, dus je bent afhankelijk van de hogere goden van de NOS.
Die rechten liggen bij Eurosport nu. NOS heeft wel een stream maar niet meer tig kanalen tegelijk waarop je alles kunt kijken, dus je bent afhankelijk van de hogere goden van de NOS.
Nou en dan weten we weer genoeg bij jou.
Ja, dat is geen obstakel. Vraag is alleen, is het ook wat voor de niet zo fanatieke kijker? Ik bedoel, ik hoef niet per se om 04:00 iets van synchroonzwemmen te zien
Ah oke. Ik had al de Eurosport Player, dus dan zit ik goedNee, via Eurosport Player kun je gewoon kijken. Daar hoef je geen extra abonnement voor af te sluiten.
De streams zijn via zowel Eurosport Player als Discovery+ te zien maar de inloggegevens zijn niet inwisselbaar.
Het is nog een beetje onduidelijk wat de NOS binnen haar sublicentie heeft. Het lijkt er vooralsnog op dat ze enkel de Nederlandse sporters in hun licentie hebben. En hoeveel daarvan online ook te zien is als er sporters tegelijk bezig zijn is ongewis.Bij de NOS zie je toch de belangrijkste wedstrijden voor Nederland
Ga niet naar roeien judo kijken als er geen Nederlanders meedoen