Ach bij de NOS maakt dat toch niet uit, die kletsen liever alles vol dan live beelden te laten zien.Het is nog een beetje onduidelijk wat de NOS binnen haar sublicentie heeft. Het lijkt er vooralsnog op dat ze enkel de Nederlandse sporters in hun licentie hebben. En hoeveel daarvan online ook te zien is als er sporters tegelijk bezig zijn is ongewis.
Welke sport
Hoe bedoel je dit? Dat ook op de Eurosport Player niet alle sporten direct live te zien zijn?En volgens mij heeft de NOS, BBC enz een sublicentie en niet alles direct live. Volgens mij heeft Eurosport twee sporten als enige direct live en de rest pas in samenvatting.
Voetbal, nu live op tv (Eurosport)Welke sport
Ik heb trouwens al best lang een abonnement op Eurosport Player. Die zijn in mijn ogen behoorlijk gegroeid qua sportverslaggeving, de laatste jaren. Bovendien hebben ze steeds meer rechten en zenden ze dan inderdaad alles uit via prima werkende streams. Ik vind het die 6 euro per maand meer dan waard.
Voetbal, nu live op tv (Eurosport)
2-0 Zweden, verrassing tot nu toe
Ik betaal 3 tientjes per jaar.Ik heb trouwens al best lang een abonnement op Eurosport Player. Die zijn in mijn ogen behoorlijk gegroeid qua sportverslaggeving, de laatste jaren. Bovendien hebben ze steeds meer rechten en zenden ze dan inderdaad alles uit via prima werkende streams. Ik vind het die 6 euro per maand meer dan waard.
Ik heb maar één commentator?Wie is die co-commentator bij Swe-USA? Lijkt die caller bij het darten wel.
Ik heb maar één commentator?
Overigens is een keeper bij vrouwenvoetbal echt totaal overbodig.
Dank!
Verschillende continenten hebben net een groot toernooi achter de rug, clubs hoeven hun spelers niet af te staan en de entourage is er niet naar dat spelers er dolgraag heen willen.