Tokio 2020

D

Deleted member 2709

Guest
Ik heb alweer genoeg vrouwenvoetbal gezien voor de komende 50 jaar.
Als ze om brons of zilver/goud gaan spelen ga ik misschien weer kijken.
 

erka

Well-known member
Ik heb alweer genoeg vrouwenvoetbal gezien voor de komende 50 jaar.
Als ze om brons of zilver/goud gaan spelen ga ik misschien weer kijken.

Haha, ik heb precies hetzelfde. Ik kan vrouwenvoetbal eigenlijk gewoon niet aanzien. Blijft verschrikkelijk.
 

Maasveld

Well-known member
Gisteren zat Hendriks wat fantastische vrije trappen laten zien van Spitse. Ook al stond de keeper al in de goede hoek, nog konden die keepers er niet bij. Volgens Hendriks was dat topniveau damesvoetbal. Beetje onpraktisch, maar misschien kunnen ze beter met kleinere goals spelen.
Om het aantrekkelijker te maken zul je inderdaad dat soort dingen moeten doorvoeren inderdaad. Kleiner speelveld, kortere wedstrijden, dat soort dingen. Vrouwen zijn fysiek nu eenmaal minder sterk dan mannen, waarom moeten ze dan wel onder dezelfde omstandigheden spelen? In andere sporten wordt daar ook niet zo moeilijk over gedaan.
 

erka

Well-known member
Om het aantrekkelijker te maken zul je inderdaad dat soort dingen moeten doorvoeren inderdaad. Kleiner speelveld, kortere wedstrijden, dat soort dingen. Vrouwen zijn fysiek nu eenmaal minder sterk dan mannen, waarom moeten ze dan wel onder dezelfde omstandigheden spelen? In andere sporten wordt daar ook niet zo moeilijk over gedaan.

Wisselend, hockey en handbal precies zelfde regels en daar is de vrouwensport minstens zo leuk als de mannen om te zien. Maar bij basketbal en volleybal hangt de basket/net wel lager. Dat is niet voor niks.

Ik denk dat doelen kleiner maken al heel wat zou helpen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit is echt absurd. Iedereen in de euforie straks omdat je ruim wint. Maar je krijgt er gewoon drie(!) tegen, tegen het slechtste voetbalteam wat ik ooit gezien heb.
 
Bovenaan