10-3, dat moet wel een unieke uitslag zijn?
Heeft zij ooit een goede dag dan?Die Banda kan wel een beetje voetballen, maar van Veenendaal heeft vandaag echt een off-day
Beste van de wereld 🤓Heeft zij ooit een goede dag dan?
Volgens wie?Beste van de wereld 🤓
Wat raar was; want op het moment van die verkiezing was ze 2e keeper bij haar club Atletico Madrid. Daarom mocht ze ook transfervrij naar PSV. Echt alleen op basis van dat WK verkozen denk ik.Beste van de wereld 🤓
Hebbes!Beste van de wereld 🤓
Nee. Eurosport/Discovery heeft de rechten van de Spelen gekocht. Zij hebben toen een sublicentie gegeven aan de EBU (dat is de organisatie van alle nationale Europese omroepen, dus NOS, BBC, ARD/ZDF, RTBF, Vlaamse Omroep (Canvas enz), enz.). Die sublicentie heeft als enige voorwaarde dat Eurosport/Discovery 2 sporten mag aanwijzen die alleen zij rechtstreeks mogen uitzenden (op een van hun kanalen (Eurosport 1/2 of de Player bijv). In Pyeongchang was dat ijshockey en alpineskiëen. Dat is niet live op de NOS/BBC enz geweest, wel in samenvatting.Hoe bedoel je dit? Dat ook op de Eurosport Player niet alle sporten direct live te zien zijn?
Bij basketbal hangt de basket volgens mij voor de dames en heren op deezelfde hoogte. 305cm (10 feet)Wisselend, hockey en handbal precies zelfde regels en daar is de vrouwensport minstens zo leuk als de mannen om te zien. Maar bij basketbal en volleybal hangt de basket/net wel lager. Dat is niet voor niks.
Ah, dank! Heel helder!Nee. Eurosport/Discovery heeft de rechten van de Spelen gekocht. Zij hebben toen een sublicentie gegeven aan de EBU (dat is de organisatie van alle nationale Europese omroepen, dus NOS, BBC, ARD/ZDF, RTBF, Vlaamse Omroep (Canvas enz), enz.). Die sublicentie heeft als enige voorwaarde dat Eurosport/Discovery 2 sporten mag aanwijzen die alleen zij rechtstreeks mogen uitzenden (op een van hun kanalen (Eurosport 1/2 of de Player bijv). In Pyeongchang was dat ijshockey en alpineskiëen. Dat is niet live op de NOS/BBC enz geweest, wel in samenvatting.
En zo zullen er ook 2 sporten zijn in deze Spelen die rechtstreeks alleen op Eurosport (1,2, player) te zien zijn. Ik neem aan dat atletiek 1 van die sporten is, maar dat is een gok mijnerzijds.
En waarbij het 'gegeven' in mijn 1e regel natuurlijk niet letterlijk genomen moet worden, de EBU heeft er flink voor betaald ongetwijfeld. Maar Eurosport had er ook voor kunnen kiezen niks te delen, en dan had er dus 0,0 Olympische sport op de EBU-zenders geweest...Ah, dank! Heel helder!
Ja, dressuur staat er idd in...Dressuur staat bij mij gewoon in het woordenboek. Het is een duur woord voor africhting. Het is afgeleid van het Franse werkwoord dresser, wat africhten betekent. Het is dezelfde onzin als dat je been zou moeten zeggen ipv poot, als het over paarden gaat. Het klinkt allemaal heel deftig of eufemistisch maar uiteindelijk is het gewoon precies hetzelfde.