Tokio 2020

JMD

Well-known member
Heb je tijdsverschil wel goed? Vrouwenvoetbal NL spelen namelijk om 13:00 en 13:30 de groepswedstrijden. Jij hebt er 11:00 en 11:30 staan.
Ja, het tijdsverschil heb ik goed. Ik had op de FIFA-site gekeken en dacht dat ze daar de tijden in 'mijn tijdzone' aangaven, maar blijkbaar gebruiken ze GMT...

Dank voor de oplettendheid...
Ik zal hem aanpassen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, het tijdsverschil heb ik goed. Ik had op de FIFA-site gekeken en dacht dat ze daar de tijden in 'mijn tijdzone' aangaven, maar blijkbaar gebruiken ze GMT...

Ik zal hem aanpassen
Dus alles is twee uur later dan in jouw schema?

Bestaat niet meer

Well-known member

Ik zal hem aanpassen
Top! had zelf niet verder gekeken dan het vrouwenvoetbal omdat ik die tijden toevallig uit mijn lijst
Dus alles is twee uur later dan in jouw schema?
Volgens mij bedoelt die alleen het vrouwenvoetbal, omdat dat bekeken was op fifa website

JMD

Well-known member
Hier de link naar het aangepaste schema

erka

Well-known member
Ja maar Djoko is 50/50 voor Tokyo las ik gisteren, dus nog lang niet zeker dat hij gaat spelen.

JMD

Well-known member
Djokovic gaat naar de Spelen. Mooi.

@een mod: kan dit topic verplaatst worden naar het Tokyo-gedeelte?

Mario

Well-known member
Er zijn zat landen waar vaccinatie de wensen over laat. Zullen alle sporters uit India en Afrika zijn gevaccineerd?

Daarnaast lege stadions, zelf je gewonnen medaille omhangen. Echt leuk gaat het sowieso niet worden.

Bovenaan