Tokio 2020

erka

Well-known member
Ik vermoed dat die regel voor de buitenlucht niks met corona-risico's te maken heeft maar met gebrek aan vrijwilligers.
 

JMD

Well-known member
Dus 2 NL beachvolleybalkoppels bij de dames en 1 bij de heren.

Maar wat een idioot format bij dat OKT...
 

JMD

Well-known member
Churandy is blij, hij is vlaggendrager, samen met Keet Oldenbeuving, zij is met 16 jaar het jongste lid van Team NL.
 

JMD

Well-known member
Ik snap alleen niet waarom er 2 vlaggendragers zijn. En verder vind ik eigenlijk dat vlaggendrager een soort 'ereprijs' moet zijn, dus Martina helemaal, maar die 16-jarige vind ik toch wel vreemd.
 

erka

Well-known member
Ik vind dat heel tof voor Churandy Martina vooral.
45 atleten trouwens naar Tokyo uit Nederland. Vijf-en-veertig. Ik kan me herinneren dat we blij waren met 5.
 

JMD

Well-known member
Ik vind dat heel tof voor Churandy Martina vooral.
Ik ook ja.


Sporters mogen overigens miv de komende Spelen statements maken, mits voor de wedstrijd, niet tijdens de huldiging en het mag niet tegen landen en/of etnische groepen zijn. Dat is dus voor het eerst dat dit mag.
 

JMD

Well-known member

Lekker handig...

Maar ook dat laatste, je kan dus alleen maar in beroep bij het CAS als degene tegen wie je protesteert daarmee akkoord is... Heel apart.
 

Mario

Well-known member
Gaat de openingsceremonie nog door? Lijkt me ook niets zonder publiek.Al dis sporters die daar een rondje in een leeg stadion lopen, en elkaar kunnen besmetten.
 

erka

Well-known member
Jammer, maar ik ga wel zoveel mogelijk kijken, kijk toch vooral voor de sport en veel sporten zijn zonder publiek nog wel redelijk te pruimen.
 

JMD

Well-known member
Zelfgemaakt schema van de Spelen... :)

Edit: zat nog klein foutje in, wordt aangepast...


De oranje hokjes betekenen overigens NIET dat daar Nederlanders aan meedoen, maar dat het een medaille-evenement is.
 
Laatst bewerkt:

Mommiej

Well-known member
Heb je tijdsverschil wel goed? Vrouwenvoetbal NL spelen namelijk om 13:00 en 13:30 de groepswedstrijden. Jij hebt er 11:00 en 11:30 staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan