Laat maar mooi thuis. Ook die aannames dat 'ze waarschijnlijk alleen gevaccineerde sporters mogen meenemen' en dat ze 'gehoord had dat ze niet-gevaccinneerden ergens anders moesten plaatsten'
Nee, dat kan niet. Alles wat mensen die zich niet laten vaccineren zeggen is per definitie onwaar...Dat klopt wel hoor. Dat is bevestigd. Er is wel plek voor enkele niet-gevaccineerde sporters maar die moeten dan in soort van isolatie van de rest van het team, behalve tijdens wedstrijden en trainingen.
Wie zegt dat allemaal?Nee, dat kan niet. Alles wat mensen die zich niet laten vaccineren zeggen is per definitie onwaar...
Het blijft voor mij onbegrijpelijk dat je je op die leeftijd laat leiden door idioten op internet. Vooral als je topsporter bent. Ga naar je arts en vraag het gewoon.De dertigjarige Broch kon zich net als alle andere Nederlandse olympiërs in april laten vaccineren tegen COVID-19, maar zag daarvan af. "Als handballer heb ik geen verstand van virussen en vaccinaties. Dus ben ik zelf wat dingen gaan onderzoeken en gaan kijken naar een alternatief geluid. Daardoor ben ik gaan twijfelen. Mijn lichaam is mijn tool. We weten helemaal niet wat het vaccin doet op lange termijn."
Natuurlijk niet, maar ze kunnen haar wel uitleggen hoe een vaccin werkt, daar zijn alle artsen het wel over eens.Of alle artsen dezelfde mening zijn toegedaan.
Het ticket van dit kwalificatietoernooi is uiteindelijk naar de VS gegaan.Cuba mist het Olympisch honkbaltoernooi, wauw...
De MLB gaat gewoon door tijdens dat toernooi dus die spelers kunnen niet meedoen. Is dat voor Nederland een voordeel?Het ticket van dit kwalificatietoernooi is uiteindelijk naar de VS gegaan.
De Dominicaanse Republiek en Venezuela krijgen nog een laatste kans tegen Nederland en Australië. De winnaar van dat toernooi pakt het laatste ticket. Dat kwalificatietoernooi is later deze maand. Aan dat toernooi zouden ook China en Taiwan meedoen, maar die hebben beide afgezegd.
Tsja, het is een tweeling, dan kiezen ouders vaak namen uit die bij elkaar passen.Noortje en Bregje, passende namen voor zo'n duo.
Volgens mij is de Noordse combinatie tegenwoordig ook voor vrouwen.Wel een bijzondere sport, alleen voor vrouwen zonder mannelijk equivalent (softbal heeft natuurlijk honkbal al zijn het in principe twee verschillende sporten). Er is geen enkele sport meer alleen voor mannen volgens mij?
Hoezo gender equality?
edit. alleen de Noordse combinatie op de winterspelen
Vrouwen hebben ook nog ritmische gymnastiek.