Tokio 2020

Joost

Well-known member
Ja, dat wordt lastiger te regelen idd. Ook door de grootte.
Misschien dan het opsplitsen van de Spelen? Want ja Sydney ligt daar nog, maar er zijn wel flink wat andere sporten vergeleken met toen (of meer deelnemers). Ik zou dan eerder aan Londen denken overigens, is recenter, en minder zware quarantaineregels zoals het er nu uitziet.

En je zou dus bv het zwemmen naar Australië kunnen verplaatsen, karate, judo enz juist in Japan blijven houden, atletiek naar Londen enz. Ja, dat is niet hoe het echt bij de Olympische SPelen is, maar als de grootte het probleem is en je dat zou kunnen tackelen door zeg te verdelen in 10 kleine Spelen, dan scheelt dat al wel.
Melbourne heeft ook perfecte faciliteiten en zelfs Adelaide en Brisbane kun je gebruiken om wat te verdelen.
 

erka

Well-known member
Australië is echt superhyperstreng op alles wat uit het buitenland komt. Kan het me niet voorstellen inderdaad.
Normaal gesproken zou Londen wel weer in beeld komen maar ook dat lijkt me nu niet. China misschien? Die kunnen het in no time uit de grond stappen (+wat er nog is van Peking) en bubbels zijn daar ook wel te regelen.
VS zou ook nog kunnen, die durven dat denk ik ook wel aan + commercie.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat ze het overslaan.
 

JMD

Well-known member
Australië is echt superhyperstreng op alles wat uit het buitenland komt. Kan het me niet voorstellen inderdaad.
Normaal gesproken zou Londen wel weer in beeld komen maar ook dat lijkt me nu niet. China misschien? Die kunnen het in no time uit de grond stappen (+wat er nog is van Peking) en bubbels zijn daar ook wel te regelen.
VS zou ook nog kunnen, die durven dat denk ik ook wel aan + commercie.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat ze het overslaan.
Ik denk toch dat de commercie (TV rechten) de doorslag wel gaan geven dat het doorgaat. Peking vermoed ik niet, die zijn druk bezig met de Winterspelen (die 6 maanden na de Zomerspelen zijn). Een aantal locaties van 2008 worden nu klaargestoomd voor 2022.
 

JMD

Well-known member
Mooi.
Dus hockey dames en heren, handbal dames, voetbal dames en waterpolo dames naar de spelen. En honkbal kan zich volgens mij nog plaatsen
 

Mario

Well-known member
Mooi.
Dus hockey dames en heren, handbal dames, voetbal dames en waterpolo dames naar de spelen. En honkbal kan zich volgens mij nog plaatsen
Nu maar hopen dat het allemaal zal doorgaan, anders wordt het wel heel zuur voor al die sporters.
 

JMD

Well-known member
Handbaldames bij Noorwegen, Montenegro, Japan, Zuid Korea en Angola in de poule op de Spelen,
Bovenste 4 gaan door naar de kwartfinale.
 

JMD

Well-known member
De loting voor het voetbaltoernooi heeft een mooie loting opgeleverd, Duitsland bij Brazilië in de groep, dat was in 2016 de finale.
 
Bovenaan