Toekomst Europese competities

U.G.

Well-known member
De EU heeft sowieso al niets meer te zeggen over clubs uit Engeland.

Klopt, maar voor dit collectieve geldgraaierij hebben ze de Europese markt wel nodig, en hier gelden nog verdragen zoals die mededingingswet waar die meneer het over heeft.

Die Porto-knakker heeft gelijk. Als ik meer tijd ga ik dit wel volgen, dit wordt nog leuk.

Eef de Kip

Well-known member
Dus het EK spelen we zonder v Dijk, Aké, de Vrij, de Ligt, de Jong en Wijnaldum. Moet nog steeds lukken om te winnen.

De Wolf

Well-known member
Eerst maar eens de poulefase door. Alleen die voormalige PSV-er van Oekraïne mag niet meedoen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
De spelers van Man Utd hebben de eigen voorzitter woedend ontvangen vanochtend.

Satyr

Administrator
Forumleiding
De ESL noemt nu een zaak van Mark Tuitert als voorbeeld waarom de UEFA clubs niet mag uitsluiten van spelen in hun eigen competitie. Ik zie niet helemaal hun punt, maar de zaak is ook best ingewikkeld.

JMD

Well-known member
De ESL noemt nu een zaak van Mark Tuitert als voorbeeld waarom de UEFA clubs niet mag uitsluiten van spelen in hun eigen competitie. Ik zie niet helemaal hun punt, maar de zaak is ook best ingewikkeld.
Nee clubs zullen ze niet mogen uitsluiten lijkt me, maar ze kunnen wel spelers schorsen lijkt me die in die Super League spelen.

gevegt

Well-known member
Tsja, Chris Woerts. Die man ziet continu dollartekens in zijn ogen, die moet je niet serieus nemen als er geld in het spel is.
Ook van andere kanten heb ik vernomen dat je spelers nooit kan uitsluiten van andere competities.

Bovenaan