JMD
Well-known member
We zullen zien...Ook van andere kanten heb ik vernomen dat je spelers nooit kan uitsluiten van andere competities.
We zullen zien...Ook van andere kanten heb ik vernomen dat je spelers nooit kan uitsluiten van andere competities.
Laten we het bij houden.We zullen zien...
Laten we het bij houden.
Er is vandaag iets veel belangrijkers gebeurd.
Vooral de beelden dat journalisten het veld op kwamen en de Volendamse scheidsrechter belaagd werd.Beelden van de vrije trap op de Wageningse Berg.
Ja Perez zegt het goed inderdaad. Ze moeten ook hun 400 miljoen verlies kunnen dekken o ja en anders is het voetbal dood in 2024.
Dat is nooit een probleem geweest. Het verzekeren van de spelers, dat was het knelpunt.NBA- en NHL-spelers (uit een gesloten league dus) mogen tegenwoordig gewoon deelnemen aan wereldkampioemschappen en olympische spelen.
Dat is dichter bij toen de T-rex nog leefde dan bij 2021Basketball sowieso wel hoor, tot 1992 waren NBA'ers niet welkom op FIBA-toernooien.
Wat een arrogantie ook over dat mensen topwedstrijden willen zien ipv mindere potjes. Ik heb helemaal niets met Real Madrid of Chelsea. Ik kijk dat al niet in de CL, laat staan in die Superleague. Ik kijk dan toch echt liever naar het geploeter van PSV in de EL, omdat daar nu eenmaal mijn interesse ligt.Ja Perez zegt het goed inderdaad. Ze moeten ook hun 400 miljoen verlies kunnen dekken o ja en anders is het voetbal dood in 2024.
Ben je 3?Dat is dichter bij toen de T-rex nog leefde dan bij 2021
Wat een arrogantie ook over dat mensen topwedstrijden willen zien ipv mindere potjes. Ik heb helemaal niets met Real Madrid of Chelsea. Ik kijk dat al niet in de CL, laat staan in die Superleague. Ik kijk dan toch echt liever naar het geploeter van PSV in de EL, omdat daar nu eenmaal mijn interesse ligt.
Wat een arrogantie ook over dat mensen topwedstrijden willen zien ipv mindere potjes. Ik heb helemaal niets met Real Madrid of Chelsea. Ik kijk dat al niet in de CL, laat staan in die Superleague. Ik kijk dan toch echt liever naar het geploeter van PSV in de EL, omdat daar nu eenmaal mijn interesse ligt.