De JP Morgan Bank volgens mij.Er is inderdaad zo weinig bekend, zeker waar die miljarden vandaan komen. Moet haast wel privegeld zijn.
Oh nou dan zal het plan wel niet doorgaan.Volgens KNVB directeur Gijs De Jong is Ajax niet betrokken in de plannen.
De laatste was ook alweer 25 jaar geleden, dus wat dat betreft horen ze er niet bij. Dan kun je bij wijze van spreken ook KV Mechelen en Forest uitnodigenDe 12 "grootste" Europese clubs, laat me niet lachen. Ik mag dan niks met Ajax hebben, maar zij hebben meer Europese hoofdprijzen dan Spurs, Arsenal, Man City & Atletico bij elkaar.
Dit is toch gewoon een pressiemiddel om jaarlijkse garantie op CL en meer geld uit die pot af te dwingen?
De laatste was ook alweer 25 jaar geleden, dus wat dat betreft horen ze er niet bij. Dan kun je bij wijze van spreken ook KV Mechelen en Forest uitnodigen
Ergens vind ik het idee van een competitie met de beste 20 teams uit Europa helemaal niet zo slecht. Het is alleen jammer dat er niet echt een volwaardige degradatie mogelijkheid in zit.
Ergens vind ik het idee van een competitie met de beste 20 teams uit Europa helemaal niet zo slecht. Het is alleen jammer dat er niet echt een volwaardige degradatie mogelijkheid in zit.
Deze tabel van Bert Kassies is gerangschikt over het aantal behaalde punten door de afzonderlijke clubs (de dikgedrukte kolom, tweede van rechts).Dat zijn dus deze.
Die clubjes uit Milaan horen er overigens niet eens bij. Volgens mij doet PSV het exclusief landenpunten het nog beter dan AC Milan.
Bekijk bijlage 761102
Eens ja, al heb ik het liever helemaal niet, als het echt de 20 beste teams van Europa zijn met promotie/degradatie kan ik het nog accepteren. Ik zal er geen fan van zijn, maar zoiets is onontkoombaar. Doe het dan maar op die manier. Maar wat nu voorgesteld is, is echt helemaal niks. Het verpest ook de nationale competities. Zes clubs spelen de PL voor spek en bonen. Ja, er is een titel te winnen maar dat zal niet eens hun prioriteit zijn en ze zullen niet alle zes daarom meedoen. Er zijn geen Europese plaatsen te winnen dus veel spanning verdwijnt.