The Jukebox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Voordat Stef Kamil Carlens (ex-dEUS) furore maakte met Zita Swoon, speelde hij in Moondog Jr. Een groot deel van de bandleden was hetzelfde als in Zita Swoon. Ze maakten een fantastische plaat. Dus muntje voor Moondog Jr!

 

leo1949

Well-known member
Vandaag zou Roy Orbison 81 jaar geworden zijn.
Daarom een minder bekende song van hem maar dat is omdat Feyenoord goede zaken heeft gedaan vandaag.

 

Batigoal

Well-known member
We gooien een muntje in de jukebox voor Teleman met het catchy liedje D?sseldorf. Liefhebbers herkennen direct de stem en sound van Pete & The Pirates. Dat is niet zo gek, want dit is een nieuw project van een paar bandleden.

 

Batigoal

Well-known member
De Gorillaz hebben jaren gewerkt aan hun nieuwe album Humanz, waarop liefst 26 tracks staan om te ontdekken! Ik ben dit weekend begonnen aan de berg nieuwe muziek, dus nog wat vroeg om er over te zeggen. Heel veel hiphop, lichte deuntjes, samenwerking met andere artiesten en overgangsstukjes. Hier alvast een muntje voor het nummer Andromeda die bij de eerste luisterbeurt bleef hangen:

 

Unregistere

Well-known member
Ben benieuwd, lees heel wisselende recensies. Binnenkort maar eens luisteren, dit nummer is niet onaardig in elk geval!

Ik ga vandaag voor een rustig zondagochtendmuziekje van Frazey Ford:

 

U.G.

Well-known member
Soms zijn er liedjes die je helemaal delete uit je geheugen, maar als je ze na jaaaaaaren weer terughoort... damn.

 

U.G.

Well-known member
Dinsdag iig moet ik vroeg.op... maar die kleine staat me nu met die grote ogen aan te staren, zo moooi, gewoon me recht in de ogen aan te kijken. Te amo, mn kleine.

Jarenlang heb ik fysiek getraind, maar ik ben zo zwak voor dit he...

Amalia take it away por favor, die kleine is er gek op. ...( o ja ...dat is ook wel de naam van de volgende koningin van os paises baixos )



For?a !
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Ik ken eigenlijk nog alleen the king of rock and roll van ze :oops: Ook geweldig. Ik zat later vooral in een hele andere hoek van het muziekspectrum.

Okee. Nou ja, het album Steve McQueen is de moeite van het beluisteren dan zeker waard!

Ik ga vandaag voor een dame met een schuurpapieren stem. Lucinda Williams. Nummertje van haar onvolprezen meesterwerk Car Wheels On A Gravel Road:

 

Unregistere

Well-known member
Stukje Otis op de late vrijdagmiddag. Lekker man.


Daar kan je toch wel een complete zak muntjes aan doneren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan