Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Shoegaze bands, oooh daar kan ik niet genoeg van krijgen!
In een iets ander, toch vergelijkbaar genre ben ik de laatste tijd helemaal into The Pineapple Thief. Voor de liefhebbers van Porcupine Tree een absolute aanrader.
Af en toe een beetje kletsen tussen de muntjes door is nooit verkeerd. Maar goed, ik kan er nog wel ??n missen omdat ik vanmiddag in Barendrecht uiteindelijk toch geen ijsje heb gekocht. Dus, in navolging van het gesprek over bands uit de nineties, dit heerlijke zomerse nummer van Gomez:
Een muntje voor een compatriota die normaliter met haar stem in de Fado zou belanden, maar deze niet. Jammer dat ze in Portugal niet de aandacht krijgt die ze verdient.
Muntje twee gaat naar een stel gebroeders uit Indiana.
The doortest is gewoon wat ongein uit de film The Bronx Tale. Vele Italo's uit NY/NJ gingen dit echter serieus hanteren in de jaren 90. Alsof meiden geen films kijken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.