The Jukebox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Tijd voor een nummertje van Fleetwood Mac, moet ook kunnen.


Uiteraard van topplaat Rumours, dat is me wel een muntje waard.
 

Unregistere

Well-known member
Mijn muntje gaat vandaag naar Mac DeMarco. De ?berrelaxte slacker heeft weer een fijne plaat gemaakt, getiteld This Old Dog.

 

U.G.

Well-known member
Een muntje voor een Paisan-chick, ik kan veel shit over haar gaan roepen nu....maar dit is gewoon cool.

 

Unregistere

Well-known member
Ik heb nog wel een muntje. Dus hup, de jukebox in. Voor de onvolprezen Pascal Deweze (o.a. Metal Molly, Mitsoobishy Jacson, Chitlin Fooks, Sukilove), die een fijne soloplaat heeft gemaakt:

 

leo1949

Well-known member
Dit nummer kennen we ongetwijfeld nog van Johnny Cash het is ook geschreven door zijn vrouw June Carter.
In de orginele uitvoering word het nummer gezongen door haar zus Anita de jongste van de Carter familie.
June Carter overleed vandaag 14 jaar geleden en Anita overleed op 29, juli1999
De versie van Anita klinkt ook heel mooi.

 

U.G.

Well-known member
Ik was best benieuwd hoe Bob's Three little birds een Ajax-lijflied is geworden :D..het grappige ervan is dat het niet eens in Amsterdam is ontstaan.

En om de spanning een beetje bij de Ajax-folks te helpen loslaten, een muntje voor een tranquilo liedje van de zoon van de meester.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Ik doe nog mee met een muntje voor Chris Cornell, maar dan wel met een nummer van zijn soloplaat Euphoria Morning uit 1999.

 

Unregistere

Well-known member
Ik had nog effe een muntje over voor The Clash:


Zij hebben vertrouwen in assistent-bondscoach Gullit in elk geval, getuige dit nummer!!!
 

Unregistere

Well-known member
Vandaag een muntje voor Skepta, die met zijn album Konnichiwa vorig jaar de prestigieuze Mercury Prize won:


Niemand minder dan Pharrell doet mee op dit nummer!
 

Ceephax

New member

"In my life I took a lot of drugs and married some broad named Cher. I wouldn't recommend either" - Gregg Allman


RIP Gregg Allman (69)
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member

Op warme dagen vind ik Nebraska van Bruce Springsteen op de een of andere manier altijd wel een fijne plaat om te draaien. Muntje gaat naar een nummer van dat album dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan