The Jukebox

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wolf

Well-known member
Gelukkig hebben we de jukebox nog kunnen redden

jukebox01.jpg


Kom maar op met de eurootjes


Onder reageren de 5e van rechts in de middelste balk klikken (voeg video in) en dan de complete link plakken.
 

leo1949

Well-known member
Bekend uit de jaren 60 maar zelfs nu nog heel herkenbaar zijn stem.
Jammer dat hij pas overleden is.
Iets minder bekend maar toch hoort het wel bij zijn grote hits.

 

Unregistere

Well-known member
De jukebox gered van de ondergang. Dat is ook lekker hoor!

Gelijk een muntje voor Tobias Jesso Jr. Voor wie houdt van mannen met piano's.

 

Shayman

New member
De jukebox gered van de ondergang. Dat is ook lekker hoor!

Gelijk een muntje voor Tobias Jesso Jr. Voor wie houdt van mannen met piano's.
Alsof Harry Nilsson uit de dood is opgestaan! Lekker!

En Sabrina ook zo geweldig, ik wist pas 10 jaar later dat de clip slecht werd geplaybackt omdat iemand me daar op wees.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik gooi er maar eens een muntje in. De voice kids in Espa?a en dus Viva Espa?a!
Dat linken wordt nooit wat met mij, maar is zeker de moeite waard (hij heeft m niet gewonnen overigens.)
Klein detail, check hoe mooi die knul de muzikant aan het einde groet.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Het muntje van vandaag gaat naar Belgi?. En, om precies te zijn, naar Gertjan Van Hellemont. Een prima muzikant, die eerst in de band van Bram Vanparys (The Bony King Of Nowhere) speelde. Inmiddels heeft hij ook zijn eigen band: Douglas Firs. Onlangs kwam het tweede album uit. Fijne gitaarpop, met af en toe een randje alt. country. Vanparys is zijn oude bandmaatje ook niet vergeten, want hij verzorgt op meerdere nummers de achtergrondzang / tweede stem.

 

Unregistere

Well-known member
Een oudje is soms ook best leuk. Recent een driedubbelaar van Arbeid Adelt! gekregen, een Belgisch collectief dat met name in de jaren tachtig furore maakte. Marcel Vanthilt was een belangrijke kracht in deze band. Hem ken je wellicht als televisiepresentator. Op dit nummer zingt de latere zangeres van Vaya Con Dios gezellig mee.

 

Unregistere

Well-known member
Vandaag een muntje gewonnen op de kermis bij het touwtje trekken. Gelijk maar in de jukebox gooien dan. Nummertje van het onvolprezen The Bees uit The Isle Of Wight!

 

Unregistere

Well-known member
Dan gooi ik er nog een muntje in voor Divine Fits, een samenwerking tussen Britt Daniel (Spoon), Dan Boeckner (Wolf Parade) en Sam Brown (New Bomb Turks). Maakten in 2012 een heerlijk album.

 

Unregistere

Well-known member
En speciaal voor Shayman ook weer eens een muntje voor iets recents. Alabama Shakes in dit geval, Amerikaanse folkrock band met zangeres met soulstem die het tweede album Sound & Color heeft uitgebracht:

 

Unregistere

Well-known member
Young Fathers komt uit Schotland en maakt muziek die past bij het 'stadsleven anno nu'. Gejaagd, opzwepend. Invloeden uit hiphop, rock, soul en pop smelten moeiteloos samen, vol met verrassende wendingen. Het zijn dus altijd liedjes met een rafel, maar het album White Men Are Black Men Too is wel erg goed wat mij betreft. Dus een muntje voor Young Fathers!

 

Unregistere

Well-known member
Gaan we gewoon door met muntjes gooien. Vandaag eens voor Jessica Pratt, niet te verwarren met Natalie Prass waar ik al eens een muntje aan doneerde. Deze dame zoekt het meer in de folk en bracht recent een fijne plaat uit, getiteld On Your Own Love Again.

 

inhethoekje

Active member
Mix Donavan, Townes van Zandt, Bob Dylan en John Prine een beetje door elkaar en dan krijg je Barna Howard.
Snap wel dat het weer de zoveelste vergelijking is die gemaakt wordt als er een nieuwe singer/songwriter zich aan het front meldt maar deze jongen is echt goed.
Afijn, muntje in de jukebox voor deze jongen:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan