The Jukebox

Status
Niet open voor verdere reacties.

U.G.

Well-known member
Que calor ! Twee muntjes in deze sunshiny days voor wat dancetracks. Eerst ff een heerlijke track van 2 jaar geleden.


Meesterlijke Oldskool :p

 

Unregistere

Well-known member

Mijn muntje gaat vandaag naar Elliott Smith. Veel te jong overleden, maar wat een geweldige muziek heeft hij gemaakt.
 

Unregistere

Well-known member
Na Maarten Devoldere (Warhaus) en Simon Casier (Zimmerman), die vorig jaar al met fraaie soloplaten kwamen, is nu ook het volgende lid van de kern van Balthazar aan de beurt. Jinte Deprez heeft als J. Bernardt een zeer sterk album gemaakt, genaamd Running Days. Mijn muntje gaat naar hem!


Ze zijn na deze sterke platen absoluut klaar om weer met een kraker van een Balthazar-plaat te komen!
 

Unregistere

Well-known member
Onlangs kwam er een verzamelaar uit, een best of, van het onvolprezen Big Star. Menigeen heeft hun platen natuurlijk al in huis, maar zo niet, doe er dan je voordeel mee.

Muntje voor Big Star vandaag!

 

Makanaky

Well-known member
Na Maarten Devoldere (Warhaus) en Simon Casier (Zimmerman), die vorig jaar al met fraaie soloplaten kwamen, is nu ook het volgende lid van de kern van Balthazar aan de beurt. Jinte Deprez heeft als J. Bernardt een zeer sterk album gemaakt, genaamd Running Days. Mijn muntje gaat naar hem!

[...]

Ze zijn na deze sterke platen absoluut klaar om weer met een kraker van een Balthazar-plaat te komen!

Stuk beter inderdaad dan dat lage bloeddruk bezorgende Warhaus-project. Ben echter wel benieuwd hoe lang deze sound nog houdbaar gaat zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan